با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان؛

برگزرای همایش یک روزه کارگران و آبداران شبکه و تاسیسات آبشرب روستاهای شهرستان میناب

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۵:۴۲
کد خبر: ۳۳۴۸۵۶
برگزرای همایش یک روزه کارگران و آبداران شبکه و تاسیسات آبشرب روستاهای شهرستان میناب
همایشی با حضور مهندس عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان ، شاکری معاون نظارت بر بهره برداری ، رستمی رییس امور مشترکین ، محمودی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی میناب و جمعی از کارگران و آبداران شبکه و تاسیسات آبشرب روستاهای میناب در محل امور آبفار میناب برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در جمع آبداران گفت : هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب روستایی خدمات رسانی خوب و تامین آبشرب با کیفیت و مطلوب برای مشترکین روستایی می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت : همه کارکنان در پستهای مختلف در شرکت یک هدف معینی را دنبال می کننند که خدمات خوب و با کیفیت را برای مشترکین روستایی ارائه نمایند.

برای خدمات رسانی خوب و مطلوب نیاز است مردم در پرداخت قبوض آب بهاء خود مشارکت و همکاری داشته باشند تا شرکت بتواند خدمات خوبی را به موقع انجام دهد.

وی همچنین گفت : در بین شهرستانهای هرمزگان مشترکین شهرستان میناب بیشترین بدهی آب بهاء را دارند که نیاز است همکاری بیشتری با شرکت آب و فاضلاب روستایی داشته باشند.

مهندس عبدالحمید حمزه پور گفت : آبداران و نیروهای شرکت باید برخورد خوب و مناسب و قابل احترام با مشترکین داشته باشند و تلاش و جدیت نسبت به رفع سریع و به موقع اتفاقات شبکه و تاسیسات اقدام نمایند تا خللی در خدمات رسانی به مردم پیش نیاید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در جمع آبداران گفت : در قرائت کنتور باید دقت بیشتری انجام دهید که حقی از مشترکین روستایی ضایع نشود و در ایمنی کار به خصوص در تعمیرات تابلوهای برق از افراد متخصص استفاده نمایید و به آبدارانی که عملکرد خوبی داشته باشند به صورت ویژه تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

نظر شما