آبفای هرمزگان حائز رتبه اول عملکرد عمرانی استان در سال ۹۳ شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۲:۵۸
کد خبر: ۳۳۴۹۹۷
آبفای هرمزگان حائز رتبه اول عملکرد عمرانی استان در سال ۹۳ شد
آبفای هرمزگان بر اساس ارزیابی عملکرد انجام شده توسط معاونت امور عمرانی استانداری ، رتبه اول ارزیابی عملکرد پروژه های عمرانی استانی در سال 93 دستگاه های اجرایی را کسب نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون مهندسی و توسعه آبفای هرمزگان در این رابطه گفت: این شرکت در بخش ارزیابی عملکرد پروژه های تملک دارایی های سرمایه های استان که از سوی معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان انجام شد،  موفق به کسب رتبه اول عملکرد عمرانی استان در سال 93 شده است.

در ارزیابی عملکرد عمرانی 12 ماهه دستگاه های اجرایی در سال 1393 از تعداد 962پروژه با اعتباری بالغ بر 4532میلیارد ریال که در مجموع 69 دستگاه اجرائی پروژه های آنها مورد بازدید قرار گرفت، شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان حائز رتبه اول عملکرد عمرانی استان شد.

مهندس "امین قصمی" در این باره با بیان این که این شرکت همسو با سیاست های وزارت نیرو در سال 93 ، افزایش بهره وری در کیفیت، کاهش هزینه ها و سرعت اجرا را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است، گفت: این شرکت در شش شاخص کیفیت اجرا، دستیابی به اهداف، درصد تحقق خاتمه، نحوه اجرا ، علل تاخیر و روش ارجاع کار با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.

معاون مهندسی و توسعه آبفای استان در ادامه افزود: این شرکت در سال گذشته با اجرای 37 طرح در قالب68پروژه عمرانی آب و فاضلاب با اعتبار یک هزار و 82 میلیارد ریال در شهرهای استان بر اساس شاخص های پنجگانه مذکور رتبه اول را کسب نموده بود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز