با حضور مسئولان استانی:

آغاز دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ناحیه یک بندرعباس

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۰۷:۱۹:۰۱
کد خبر: ۳۳۵۵۸۴
آغاز دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ناحیه یک بندرعباس
با حضور مسئولان استانی؛ دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس،با شرکت 70هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در بیش از 600مدرسه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، با حضور مسئولین اداره کل،مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس؛دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی ،افزایش سطح سلامت روحی و مهارت های ورزشی دربیش از 600مدرسه از مقاطع مختلف تحصیلی وبا حضور 70هزار دانش آموز در آموزش وپرورش ناحیه یک آغاز شد.

محمد قویدل مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس در آیین افتتاح دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که به صورت نمادین در مدارس ابتدایی بوستان وگلستان برگزار شد،اظهار کرد: این المپیاد به منظور ایجاد نشاط و شادابی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی و شناسایی استعدادهای ورزشی برگزار می شود.

وی افزود: در این المپیاد مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با توجه به امکانات مدرسه و علایق دانش آموزان برنامه ریزی شده  که تیم های برتر مدرسه در بهمن واسفند ماه وارد مسابقات درسطح نواحی،منطقه واستانی می شوند.

مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس؛ ایجاد شادابی ، نشاط و سلامتی دانش آموزان را از مهم ترین اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانست و اضافه کرد: ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، استعدادیابی،اصل مشارکت پذیری و مدرسه محوری در مدارس را می توان از دیگراهداف برگزاری المپیاد درون مدرسه ای برشمرد.

قابل به ذکر است که درسال گذشته 120هزاردانش آموزهرمزگانی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای حضور داشتند که امسال پیش بینی می شود این رقم تا 150هزاردانش آموز نیز افزایش یابد.دراین دوره از مسابقات دانش آموزان در 17رشته ورزشی با یکدیگر در سطح مدرسه به رقابت می پردازند ونفرات برترمی توانند به سطوح منطقه، شهرستان و استان صعود و در نهایت نیزدر صورت موفقیت و احراز شرایط به رقابت های کشوری و بین المللی راه یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز