رییس موسسه آموزش عالی، غیردولتی و غیرانتفاعی قشم:

موسسه آموزش عالی قشم توسعه می یابد

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۰۷:۵۷:۵۱
کد خبر: ۳۳۵۵۹۴
موسسه آموزش عالی قشم توسعه می یابد
رییس موسسه آموزش عالی، غیردولتی و غیرانتفاعی قشم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده توسط مدیریت این مرکز و نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، این موسسه توسعه کمی و کیفی می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدعلی داوریار بیان کرد: سیاست گذاری آموزش عالی در منطقه و پرورش نیروی انسانی دانشگاهی از جمله وظایفیست که توسط وزارت علوم به این موسسه ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 430 دانشجو در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این موسسه مشغول به تحصیل می باشند، افزود: احیای این مرکز و ترسیم چشم انداز برای تبدیل شدن آن به یک قطب علمی باید مورد توجه قرار گیرد.

داوریار با اعلام ترسیم برنامه راهبردی موسسه آموزش عالی قشم، افزود: توسعه تحصیلات تکمیلی و آموزش های مجازی از رویکرهای آینده این موسسه است.

رییس موسسه آموزش عالی، غیردولتی و غیرانتفاعی قشم اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح، از افزایش هزینه ها برای دانشجویان جلوگیری شده و افزایش تعداد دانشجویان و رشته های این مرکز را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان گفت: این مرکز تاکنون 561 فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی داشته و پیش بینی می شود با بهبود امکانات رفاهی از جمله خوابگاه و فضای آموزشی، شاهد اقبال بیشتر دانشجویان به این مرکز باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز