با محوریت بررسی عملکرد ادارات تابعه در ثبت بموقع وقایع حیاتی ولادت و وفات ؛

نشست طرح پوشش وقایع حیاتی در اداره کل ثبت احوال استان برگزار گردید

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۳۵۶۴۲
نشست طرح پوشش وقایع حیاتی در اداره کل ثبت احوال استان برگزار گردید
نشست طرح پوشش وقایع حیاتی با حضور مدیرکل و معاونین ثبت احوال هرمزگان با محوریت بررسی عملکرد ادارات تابعه در ثبت بموقع وقایع حیاتی ولادت و وفات برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در این نشست که با حضور مدیرکل و معاونین این اداره کل در محل دفتر مدیریت برگزار گردید ، عملکرد کلیه ادارات تابعه ثبت احوال استان در زمینه ثبت وقایع حیاتی ولادت و و وفات در مهلت قانونی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ثبت استان هرمزگان در این نشست ضمن برشمردن اهمیت ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی و نقش آن در برنامه ریزی های کلان کشور اذعان داشت: ارائه به موقع ، صحیح و درست اطلاعات آماری مستلزم ثبت به موقع وقایع چهارگانه توسط ثبت احوال می باشد و این اهمیت ثبت به موقع وقایع چهارگانه را می رساند و با توجه به اهمیت و نقش ثبت احوال در ارائه آمارهای حیاتی، ثبت به موقع وقایع حیاتی توسط ثبت احوال از نیازهای اولیه و مهم ساختار شبکه اطلاعات و آمار کشور بوده و هماهنگی و همکاری سایر دستگاههای اجرایی در این زمینه لازم وضرور ی به نظر می رسد.

مهندس عسکری زاده ضمن اشاره به عملکرد مطلوب این اداره کل در ثبت بموقع وثایع حیاتی اظهار داشت: در هفت ماهه نخست سال جاری تعداد 24004 ولادت در استان هرمزگان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10.6 درصد رشد داشته است.

وی همچنین در ادامه اعلام نمود: بیشترین میزان ثبت ولادت در شهرستانهای بندرخمیر، رودان و جاسک به ترتیب با 23.6 ، 19.5 و 17.4 درصد بوده است.

در پایان این نشست مدیرکل ثبت احوال استان پس از مشاهده عملکرد ادارات تابعه در ثبت بموقع وقایع حیاتی موارد و مشکلات موجود را بررسی نموده و راهکارهای مناسب جهت بهبود کار ارائه نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز