فراخوان هشتمین جشنواره شعر نبوی منتشر شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۴:۵۱
کد خبر: ۳۳۶۰۰۳
فراخوان هشتمین جشنواره شعر نبوی منتشر شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعلام فراخوان هشتمین جشنواره شعر نبوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد در گفتگو با خبرنگاران گفت : جشنواره شعر نبوی با هدف پرداختن به کرامات و زوایای مختلف زندگی حضرت محمد (ص) و تقویت وحدت بین مذاهب مختلف از طریق هنر تأثیر گذار شعر هشت دوره متوالی برگزار شده است .

وی در خصوص محل برگزاری این جشنواره اظهار داشت : با توجه به سیاست تمرکز زدایی از فعالیت های فرهنگی و توزیع عادلانه در تمام نقاط استان هشتمین دوره جشنواره شعر نبوی با هماهنگی های صورت گرفته در شهر پارسیان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : آخرین مهلت ارسال آثار، ۱۴ آذر ماه می باشد و تمامی شاعران و علاقه مندان می توانند حداکثر سه اثر خود را در قالب سپید، ترانه و غزل ارسال نمایند.

درویش نژاد به موضوع جشنواره اشاره کرد و گفت : زندگی و زوایای مختلف شخصیت پیامبر اسلام (ص) و تجلی روایات و احادیث پیامبر در جامعه اسلامی و پرداختن به سیره حضرت محمد (ص ) به عنوان پیامبر مهرورزی و رحمت از موضوعات محوری جشنواره می باشد .

وی اضافه کرد : شهرستان پارسیان از شهرستان های فعال در حوزه شعر و ادب استان می باشد و از شاعران فعال و مستعدی به ویژه در حوزه دینی و مذهبی برخوردار است و برگزاری این رویداد در این شهرستان می تواند باعث تقویت پایه های شعر و شاعری شود.

گفتنی است : علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی دبیرخانه www.nabavi.sher@gmail.com ارسال نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز