رئیس مرکز توسعه سلامت کیش:

سامانه «۱۹۰» دریافت کننده شکایات شهروندان در زمینه بهداشت محیط و کار

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۸:۱۳
کد خبر: ۳۳۶۷۵۲
سامانه «۱۹۰» دریافت کننده شکایات شهروندان در زمینه بهداشت محیط و کار
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در این باره گفت: کیشوندان وگردشگران می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت در زمینه بهداشت محیط و کار، با شماره «190» سامانه فوریتهای بهداشتی تماس بگیرند تا موضوع پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر رضانیا، موضوعات بهداشت محیط را شامل: عدم رعایت بهداشت محیط اماکن عمومی ،مراکز تهیه ،توزیع و فروش مواد غذایی، عرضه و فروش مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، نامناسب بودن بهداشت فردی و نظافت عمومی محیط کار و وسایل و لوازم کار، عدم رعایت بهداشت در اماکن عمومی مانند بیمارستانها، هتلها ،آرایشگاهها،مساجد ،مهد کودکها  و مدارس، بهداشت مواد غذایی، بهداشت آب، بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشت اماکن عمومی و دفع غیربهداشتی فاضلاب و بهداشت کار را شامل: بهداشت حرفه ای در کارخانجات معرفی کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موقع و مناسب به شکایات بهداشتی مردمی موجب نهادینه شدن شعار امسال مقام معظم رهبری، مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» خواهد شد؛ اظهار کرد: از طریق این سامانه، اخبار واصله از مردم بر اساس درجه اهمیت مورد رسیدگی قرار گیرد.

دکتر رضانیا با اعلام شماره تلفن‌های 07693112620 و 44423311 وسامانه 190فوریت های بهداشتی  برای پاسخگویی به سئوالات مراجعه‌کنندگان گفت:مرکز توسعه سلامت کیش در اوقات صبح و مرکز بهداشتی درمانی بوعلی در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی است.

لازم به ذکر است شماره تماس سامانه 1490 فوریت های بهداشتی به شماره 190 تغییر یافته است وی از شهروندان و خواست تاشکایات بهداشتی و هر گونه فعالیت های تولید مواد غذایی غیرمجاز را به این سامانه اطلاع دهند تا در اسرع وقت توسط تیم های بازرسی بهداشت محیط پیگیری و اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز