قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

مردم را از نرخهای واحدهای خدماتی مطلع کنید

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۲:۰۷
کد خبر: ۳۳۶۷۶۶
مردم را از نرخهای واحدهای خدماتی مطلع کنید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس با اشاره به تاثیر اصناف در حوزه های مختلف از جمله تولید، به عنوان بنگاه های اقتصادی و شبکه توزیع کالا اظهار داشت: بازرسی ها از واحدهای صنفی و بازار استان باید به شیوه جدید و هدفمند انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، قاسمی تاکید کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی بصورت مستمر صورت گیرد تا رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان آموزش اتحادیه های صنفی را نیاز جامعه اصناف دانست و عنوان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد اصناف به تفکیک رسته در زمینه های آشنایی اصناف با فرهنگ بازار، مسائل خرید و فروش، قوانین و مقررات نظام صنفی، فعالسازی اتحادیه های صنفی و مکانیزه کردن فرآیندهای انجام کار، از اولویتهای سازمان و اتاق اصناف است.

وی در ادامه با اشاره به نرخ خدمات دهی واحدهای صنفی در استان اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در راستای حقوق شهروندی مردم را از نرخ های واحدهای خدماتی مطلع نمایند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان در رابطه با پیشنهاد افزایش نرخ خدمات آموزشگاههای رانندگی تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمتی باید با بررسی کارشناسی و مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف باشد و با هر گونه افزایش قیمت خودسرانه برخورد جدی می شود.

شایان ذکر است در پایان عملکرد بازرسی های اتحادیه های صنفی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما