باهمراهی مدیر کل شیلات هرمزگان و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران صورت گرفت:

بازدید از روند احداث و تکمیل بازار ماهی شیلات هرمزگان

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۸:۲۸
کد خبر: ۳۳۶۸۲۱
بازدید از روند احداث و تکمیل بازار ماهی شیلات هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران به همراه جمعی از مسئولان شیلات ایران و شیلات هرمزگان از روند اجرا و احداث یازار ماهی شیلات بندرعباس واقع در جنب اداره کل شیلات هرمزگان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این بازار در آینده ای نزدیک و با مشارک بخش خصوصی افتتاح خواهد شد گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفت کارهای عمده این بازار به اتمام رسیده و در آینده ای نزدیک شاهد ارائه خدمات آن به شهروندان خواهیم بود.

سید پرویز محبی همچنین در ادامه با بیان اینکه علاوه بر ماهی و میگوی تازه و با قیمت مناسب در این بازار تمامی محصولات غذایی و مصرفی از جمله گوشت قرمز،مواد پروتئینی،سبزیجات و میوه،لبنیات و محصولات ارگانیک نیز ارائه خواهد شد.

وی  مجهز بودن سرتاسر بازار به سیستم خنک کننده  و تهیه هوای مطبوع و همچنین دستگاه های بسته بندی و مجهز از جمله مزیت های دیگر بازار ماهی شیلات خواند.

وی با بیان اینکه این بازار به روش های مکدرن فروشگاهی در فضایی بالغ بر هزار و 600متر احداث شده است گفت:این بازار می تواند نقش مهمی در سبد غذایی خانوارها و همچنین کاهش قیمت آبزیان ایفا نمایند.

در ادامه علی اصغر مجاهدی معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران با بیان اینکه راه اندازی و تکمیل این بازار آن ها در چنین سطحی اط خدمات رسانی و تاثیر گزاری کاری قابل تقدیر است گفت: امید است در دیگر شهرستان های استان نیز با مشارکت بخش خصوصی شاهد راه اندازی این چنین مراکز فروش و عرضه مستقیم آبزیان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز