بازدید استاندار هرمزگان از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات؛

استاندار هرمزگان: مطبوعات هرمزگان در مسیر پیشرفت گام برمی دارند

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۷:۳۴
کد خبر: ۳۳۷۹۴۷
استاندار هرمزگان: مطبوعات هرمزگان در مسیر پیشرفت گام برمی دارند
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: مطبوعات هرمزگان در مسیر پیشرفت گام برمی دارند و شاهد گسترش فعالیت های رسانه ای در استان هرمزگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان با حضور در مصلی تهران از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

در این بازدید که مسعود پاکزاد مشاور روابط عمومی و امور بین الملل استاندار هرمزگان نیز حضور داشت، دکتر جادری از غرفه مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات هرمزگان و همچنین غرفه های روزنامه های هرمزگان در این نمایشگاه شامل صبح ساحل، دریا و ندای هرمزگان بازدید و به گفتگو با فعالان رسانه ای استان هرمزگان پرداخت.

استاندار هرمزگان در این بازدید با قدردانی از فعالیت های اصحاب رسانه در استان هرمزگان، عنوان کرد: خوشبختانه مطبوعات هرمزگان در مسیر پیشرفت گام برمی دارند و شاهد گسترش فعالیت های رسانه ای در استان هرمزگان هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه های هرمزگان به خوبی فعالیت های دولت تدبیر و امید را منعکس کرده اند، افزود: دغدغه ها و خواسته های مردم نیز باید در مطبوعات و رسانه ها نمود پیدا کند تا مسئولان با مشکلات مردم آشنایی بیشتری پیدا کرده و در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان به راه اندازی فرهنگسرای شهدای رسانه هرمزگان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: این فرهنگسرا باید هرچه سریعتر تجهیز و خانه مطبوعات نیز در آن مستقر شود تا اصحاب رسانه در آن به فعالیت های مطبوعاتی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات مطبوعات هرمزگان رفع و فعالان این عرصه به شکل مناسبی کار مطبوعاتی را انجام دهند.

استاندار هرمزگان همچنین از غرفه روزنامه های ایران و صمت و خبرگزاری های مهر، ایرنا و برنا بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز