مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر:

با ورود کشتی های صیادی کشور چین به بندر جاسک، اقتصاد این شهرستان رونق گرفت

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۷:۴۹
کد خبر: ۳۳۹۱۲۸
با ورود کشتی های صیادی کشور چین به بندر جاسک، اقتصاد این شهرستان رونق گرفت
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر و شرق استان از ورود کشتی های صیادی چینی به بندرجاسک خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، "محمد محسنی " ضمن بیان گزارشی از عملکرد بندر شهید باهنر از ابتدای سال جاری تا کنون اظهار داشت : بر اساس سیاستهای کلان کشور برای توسعه سواحل مکران و قرار گرفتن شهرستان جاسک در این منطقه، سازمان بنادر زیرساخت های مناسبی را برای فعالیت های دریایی در این شهرستان فراهم نموده است که منجر به استقبال خطوط کشتیرانی از بندر جاسک گردیده است.

وی افزود : لایروبی بندر جاسک برای ورود کشتی های با آبخور بالا در حال انجام و زیرساخت های بندری مناسب در این بندر وجود دارد .

محسنی خاطر نشان کرد : با ورود کشتی های چینی تحت پوشش شرکت های کشتیرانی جمهوری اسلامی، بالغ بر 1385 تن ماهی از این شناورها تخلیه و راهی بازار شده که باعث رونق اقتصادی شهرستان، کارخانه های پودرماهی و رضایت مسئولان محلی و ساکنین منطقه گردیده است.

وی اضافه کرد امیدواریم با رسیدن فصل زمستان و رونق صیادی، استقبال از بندر جاسک به عنوان نزدیکترین بندر استان به آبهای آزاد توسط کشتیهای صیادی بیشترشود  .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در پایان خاطر نشان کرد : سازمان بنادرو دریانوردی برای توسعه سواحل مکران برنامه کامل اجرایی تدوین کرده که در دست بررسی واقدام است . 

نظر شما