در نشست دو جانبه آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان و فرمانداری جاسک؛

فرماندار جاسک: تربیت نیروی انسانی برای فعالیت در طرح های اقتصادی منطقه

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۵:۱۴
کد خبر: ۳۳۹۲۳۱
فرماندار جاسک:  تربیت نیروی انسانی برای فعالیت در طرح های اقتصادی منطقه
علی سالاری فرماندار جاسک در جلسه ای دو جانبه با معاون آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان هرمزگان خواستار تربیت نیروی انسانی بر اساس ظرفیت های بومی ، برای فعالیت در طرح های اقتصادی منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرماندار جاسک تاکید کرد : با توجه به برنامه های توسعه ای جاسک ابتدا بایستی نیروی انسانی را بر اساس خواست و تمایل مردم و همچنین ظرفیت های بومی منطقه تربیت کرد و پتانسیل های منطقه خصوصاً در زمینه شیلات ، کشاورزی و دامپروری در اولویت خواهد بود.

وی تصریح کرد : فرمانداری جاسک رشته های آموزشی را بر اساس اولویت های بومی و با نگاه به برنامه های توسعه ای استان مشخص و به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اعلام خواهد کرد تا در قالب یک تفاهمنامه چند جانبه بین فرمانداری ،اداره کل و سایر دستگاههای ذیربط اجرایی گردد.

فرماندار جاسک افزود : با توجه به نیاز شهرستان به تکنیسن های ماهر در رشته های فنی مقرر شد پیگیری لازم از سوی فرمانداری و اداره کل در زمینه اخذ مجوز  راه اندازی مرکز علمی کاربردی آموزش فنی و حرفه ای جاسک صورت بگیرد تا جوانان علاقمند جاسکی با شرکت در دوره های مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه ای جاسک ضمن کسب مهارتهای فنی مدرک کاردانی را نیز دریافت نموده تا بعدا بتوانند در طرحهای توسعه جاسک به عنوان تکنیسین های فنی فعالیت کنند.

گلزار نظری معاون آموزش و پژوهش اداره کل فنی و حرفه ای هرمزگان گفت : جلسه با هدف برنامه ریزی برای تربیت نیروی انسانی بومی جهت فعالیت در طرحهای اقتصادی این منطقه است .

 معاون آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان در این نشست ظرفیت های آموزش  فنی و حرفه ای را در زمینه تامین و تربیت نیروی انسانی از جمله ظرفیت مراکز ثابت جاسک ، میناب و بندرعباس و برنامه آموزش های روستایی سازمان و طرح استاد شاگردی نوین را توضیح داد.

فرماندار جاسک، معاونین ، مسوول اقتصادی فرمانداری ، معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جاسک پیرامون تربیت نیروی انسانی ماهر برای طرح توسعه مکران سایر ظرفیت های اشتغال بومی منطقه و برنامه های آموزشی جاسک،  این جلسه را برگزار کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز