صابری خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی حوادث ناشی از کار در بندر تجاری لنگه

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۷:۲۸:۰۶
کد خبر: ۳۳۹۴۶۴
کاهش ۵۰ درصدی حوادث ناشی از کار در بندر تجاری لنگه
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از کاهش چشمگیر 50 درصدی حوادث ناشی از کار از ابتدای سال جاری تاکنون در این بندر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمود صابری" ضمن اعلام این خبر افزود: رعایت الزاماتHSE ، اجرای طرح ترافیک بندر، ابلاغ دستورالعمل های ایمنی و نظارت دقیق برنحوه ایمنی فعالیت پیمانکاران از جمله برنامه‌های اجرا شده به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار است.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات مکرر در این اداره و شرکت‌های پیمانکار مستقر در بندرلنگه و ملزم نمودن پیمانکاران به انجام اقدامات اصلاحی از دیگر برنامه‌های پیشگیرانه کارکنان آتش‌نشانی وHSE  به منظور جلوگیری از بروز حوادث است.

به گفته صابری، در هفت ماهه نخست سال گذشته 4 مورد سانحه ناشی از کار به وقوع پیوست که امسال با کاهش 50 درصدی، به 2 مورد رسیده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه تصریح کرد: به منظور حفظ آمادگی و هماهنگی کارکنان آتش نشانی و واحد ها در سطح بندر و ساختمان های اداری از آغاز سال تاکنون 11 فقره مانور عملیاتی – میدانی صورت گرفت.

وی افزود: با ارزیابی ریسک های ایمنی و بهداشتی و زیست محیطی از فضای موجود در بندر لنگه ،محیطی ایمن برای فعالیت صاحبان کالا و همچنین کارکنان و پرسنل بندر را فراهم است.

صابری خاطرنشان کرد: تلاش واحد های عملیاتی به ویژه پرسنل آتش نشانی و  مرکز HSE سبب شد تا این مرکز طی ارزیابی های بعمل آمده از سوی کارشناسان ایمنی و بهداشت سازمان بنادر و دریانوردی بالاترین میزان رشد در مقایسه عملکرد مراکز HSE  بنادر کشور را به نام خود ثبت کند.

نظر شما