مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:

اولویت نوسازی مدارس بازسازی مدارس تخریبی است

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۶:۴۹
کد خبر: ۳۴۰۳۳۱
اولویت نوسازی مدارس بازسازی مدارس تخریبی است
مهندس ماشاءالله قاسمی مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت : خیرین انسانهای وارسته ای هستند که با بذل مال خویش سند توسعه تعلیم و تربیت را امضا می کنند . به سهم خود از خیرین مدرسه ساز تشکر و قدردانی می نمایم .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان افزود : اولویت نوسازی مدارس بازسازی مدارس تخریبی است و تمام تلاش ما اینست که خیرین، ما را در جهت استاندارد سازی فضاهای آموزشی و بازسازی مدارس تخریبی یاری کنند .

قاسمی با اشاره به تعهدات سازمان نوسازی در قبال خیرین یاد آور شد : نوسازی مدارس هیچ پیش شرطی برای خیرین قایل نیست و همواره سعی کرده ایم به تعهدات سازمانی در قبال خیرین مدرسه ساز عمل کنیم .

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان گفت :شهرستان بستک در امور خیری از شهرستانهای پیشرو استان است ، از صمیم دل از نیت پاک و خالص شما خیرین سپاسگزارم .

در همین نشست صلاح الدین احمدی خیر نیک اندیش هرمزگانی احداث یک واحد آموزشی 6کلاسه را در شهر بستک به صورت مشارکتی تقبل نمود . وی سابقا نیز احداث خوابگاه دانش آموزی بستک را تقبل کرده بود که این پروژه در حال اجراست .

گفتنی است با امضای دو توافق نامه مجموعا سه واحد آموزشی بصورت مشارکتی در شهرستان بستک احداث خواهد شد و مدارس تخریبی  شهید بستکی زاده و شهید تندگویان بازسازی می شوند

همچنین مدرسه سپیده کاشانی که فاقد فضای آموزشی بود نیز توسط خیر با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث خواهد شد

با بهره برداری از این طرحها 18کلاس درس استاندارد در اختیار دانش آموزان شهرستان بستک قرار خواهد گرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز