معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت :

عملیات پایانی احداث مسکن مهر میناب باید با رعایت استاندار ها شتاب گیرد

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۵:۵۱
کد خبر: ۳۴۰۳۹۲
عملیات پایانی احداث مسکن مهر میناب باید با رعایت استاندار ها شتاب گیرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : روند عملیات پایانی احداث مسکن مهر درمیناب باید با رعایت استاندار های لازم شتاب گیرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در میناب ، علیرضا پاکدامن در نشست رفع موانع و مشکلات پروژه تعاونی مسکن مهر عدالت میناب در دفتر فرماندار ویژه برگزار شد اظهار کرد : تعاونی مسکن مهررضوان با بهربرداری کامل به الگوی برای دیگر طرح های مسکن مهر در میناب تبدیل شود.

وی ادامه داد : علاوه بر رفع مشکلات اولیه این ساختمان ها نسبت به تسریع در احداث امکانات رفاهی و تفریحی و آموزشی تلاشی مضاعف صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت : با توجه به درخواست مردمی برای استفاده ازمسجد با برنامه ریزی های انجام شده به زودی افتتاح می شود.

فرماندار ویژه در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد : مسکن مهر رضوان یکی از پروژه های بزرگ شهرستان و استان است و با افتتاح این پروژه به صورت کامل 1047 خانوار در میناب خانه دارمی شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان نیز در این نشست گفت : بعضی از مشکلات پیشروی مسکن مهر عام است و محدود به میناب نیست .

وی افزود : طولانی شدن مراحل ساخت و افزایش تورم باعث افزایش قیمت ساخت مسکن مهر شده است فرشید دستوان همچنین اظهار کرد : برای تسریع در روند احداث مدرسه به زودی مناقصه آن را برگزار می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز