دکتر جادری در شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان:

سلامت فکر و جسم دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد/از مشارکت خیرین برای احداث اماکن ورزشی استفاده شود

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۷:۲۵:۴۸
کد خبر: ۳۴۰۶۵۳
سلامت فکر و جسم دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد/از مشارکت خیرین برای احداث اماکن ورزشی استفاده شود
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خواستار توجه ویژه به سلامت فکر و جسم و ایجاد ظرفیت و امکانات برای تقویت فکری و جسمی دانش آموزان به خصوص در جنبه های ورزشی شد و گفت: شادابی و سلامت نفس ضامن سلامت دیگر امور است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه زیرسوال بردن مدیریت و ساختار آموزش و پرورش به دلیل تغییرات مدیریتی که در آن اعمال می شود کاری غیراخلاقی است، عنوان کرد: دولت و مدیریتی جدید در کشور روی کار آمده و هر دولتی براساس روال قانونی نیروهای همراه خود را روی کار قرار می دهد.

وی ادامه داد: استفاده از تجارب دیگران به این معنی نیست که حتما باید در پست مدیریتی بمانند بلکه متناسب با تغییر دولت ها، مدیران جدید نیز می آیند.

استاندار هرمزگان افزود: بنده از هرگونه تغییر در مدیریت حمایت می کنم چون تفکر و دولت جدیدی حاکم شده که مردم به آن رای داده اند و طرح برخی مطالب در مخالفت با این تغییرات از روی خیرخواهی نیست.

جادری در ادامه خواستار توجه ویژه به سلامت فکر و جسم و ایجاد ظرفیت و امکانات برای تقویت فکری و جسمی دانش آموزان به خصوص در جنبه های ورزشی شد و تصریح کرد: شادابی و سلامت نفس ضامن سلامت دیگر امور است و اگر ورزش و سلامت جسم و روان نباشد، دچار مشکل خواهیم شد.

وی با اشاره به کمبودهای استان هرمزگان در بخش سلامت و ورزش دانش آموزان، بیان داشت: باید در این زمینه نیز خیرین و دیگر ظرفیت ها به کار گرفته شود و برای ورزش دانش آموزان تنها به زمین های ورزشی آموزش و پرورش اکتفا نشود بلکه تمامی امکانات موجود در استان شناسایی و از آنها برای مدارس استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تاکنون خیرین در زمینه مدرسه سازی در هرمزگان اقدامات خوبی داشته اند اما می توان در کارهای دیگری همچون احداث سالن های ورزشی نیز از مشارکت خیرین بهره برد.

جادری بر لزوم تقویت شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها تاکید کرد و گفت: هرکدام از شهرستان ها باید بتواند مشکلات آموزش و پرورش خود را حل کند و همچنین باید از تجارب شوراهای آموزش و پرورش دیگر استان ها نیز استفاده کنیم.

وی سلامت کارکنان مدارس و دانش آموزان را مسئله ای بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: امکانات بهداشتی مناسب باید در مدارس موجود باشد و وجود مشکلات جسمی میان دانش آموزان از جمله فقر آهن و نبود تغذیه مناسب در مدارس از مسائل نگران کننده است که باید برای رفع این مشکلات پیگیری های بیشتری صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز