استاندار هرمزگان:

تشکیل بسیج برکات فراوانی برای ملت ایران به همراه داشته است/کمک بسیج به آبادانی و سازندگی کشور

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷:۱۶
کد خبر: ۳۴۱۸۲۶
تشکیل بسیج برکات فراوانی برای ملت ایران به همراه داشته است/کمک بسیج به آبادانی و سازندگی کشور
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه نامیدند که این شجره طیبه از ابتدای تشکیل تا کنون برکات فراوانی را برای ملت ایران به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری با گرامیداشت هفته بسیج، فرهنگ بسیجی را فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت دانست و بیان داشت: پیروی از فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) از اصولی است که بسیجیان همواره به آن پایبند بوده اند.

وی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال 58 افزود: امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه نامیدند که این شجره طیبه از ابتدای تشکیل تا کنون برکات فراوانی را برای ملت ایران به همراه داشته است.

استاندار هرمزگان به نقش موثر بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج که از اقشار مختلف مردم تشکیل شده با ورود به عرصه دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن و تقدیم شهدای بسیار، موفقیت های بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زد و بسیج یکی از عوامل مهم پیروزی های کشورمان در جنگ تحمیلی محسوب می شود.

جادری گفت: باید قدردان زحمات بسیجیان و رزمندگانی باشیم که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های فراموش ناشدنی از خود به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج همان تفکر عاشورایی است، تصریح کرد: بسیجیان به عنوان سربازان مقتدر اسلام در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و علمی حضور یافته و با حضور در مناطق محروم به رفع بسیاری از مشکلات و سازندگی و آبادانی کشور کمک کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان شجاعت را از دیگر ویژگی های مهم بسیجیان دانست و عنوان کرد: باید برای ترویج فرهنگ معنوی بسیج در جامعه تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز