مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان؛

رونمایی از سایت موسسه مشاوره کارآفرینی خلاقیت ایرانیان پویا در هرمزگان

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۰:۵۷
کد خبر: ۳۴۲۰۰۴
رونمایی از سایت موسسه مشاوره کارآفرینی خلاقیت ایرانیان پویا در هرمزگان
با حضور مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، از سایت موسسه مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی خلاقیت ایرانیان پویا رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،"مهندس سلیمی"در حاشیه رونمایی از این سایت در جمع کارکنان این موسسه با اشاره به اینکه کارآفرین در توسعه اقتصادی و پایدار نقش دارد، گفت: اساس کار کارآفرینی، مشاوره است.

وی با اشاره به  ضرورت مشاوره تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به کارفرمایان و متقاضیان توسعه بنگاه های اقتصادی با توجه به ظرفیتهای استان بیان داشت: مراکز مشاوره کارآفرینی می توانند به کارآفرینان و سرمایه گذاران برای ایجاد بنگاه های اقتصادی با هزینه کم تر و زمان مناسب و نیز جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه مشاوره های تخصصی دهند.

سلیمی اضافه کرد: ایجاد فضای کارآفرینی، مستلزم برقراری پیوند بین صاحبان ایده و صاحبان سرمایه و صنعت است که این توسط مراکز کارآفرینی امکان پذیر است.

وی با اشاره به موقعیت و ظرفیت استان در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال گفت: مشاوره های کارآفرینی علاوه بر ایجاد پیوند بین کارآفرینان و شرکتهای سرمایه گذاری، سبب آگاهی سرمایه گذاران از ظرفیتهای کارآفرینی استان بمنظور بهره برداری نیز می شود.

مدیر موسسه مشاوره کارآفرینی خلاقیت ایرانیان پویا گفت: این موسسه اولین مرکز تخصصی مشاوره در استان هرمزگان با مجوز رسمی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه های مشاوره، آموزش و پژوهش و با هدف ارتقاء فرهنگ و روحیه کارآفرینی، مشاوره مالی، بازاریابی و آموزش به افراد جامعه مشغول به فعالیت می باشد.

"عامری" افزود: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان و ایده پردازان، شرکت مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی خلاقیت ایرانیان پویا اقدام به راه اندازی باشگاه خلاقیت ایرانیان با هدف شناسایی افراد خلاق، طرح ها و ایده های خلاقانه و نوآورانه که قابلیت تجاری سازی داشته باشند، نموده است که افراد خلاق دارای ایده ها و طرح های خلاقانه و نوآورانه وهمچنین سرمایه گذارانی که مایلند ایده های خود را به مرحله سودآوری مطلوب برسانند، می توانند برای ثبت نام وثبت ایده های خود به آدرس این سایت به نشانیwww. Itc_ptc.com مراجعه نمایند.

وی بیان داشت: این سایت دارای قابلیت ها و بخشهای متعددی از جمله ثبت ایده های خلاقانه افراد است که افراد می توانند ایده های خود را ثبت کنند که ایده‌های ارسالی پس از تایید اعضای داوری، به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران برای همکاری و عقد قرارداد معرفی می شوند.

وی، تقویت بخش خصوصی، حمایت مادی و معنوی از کارآفرینان، شناسایی ظرفیتهای اقتصادی و کارآفرینی استان، ارائه مشاوره به کارفرمایان و فعالان عرصه کار، تولید و صاحبان صنایع، پیگیری جهت تدوین طرح هایی با توجیه اقتصادی و فنی و قابلیت اجرایی بیشتر و هدایت صاحبان سرمایه به سمت تولید و ایجاد اشتغال را از اهداف مهم این مرکز ذکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز