سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی پارسیان؛

تاکید بر تامین مکان مناسب جهت عرضه محصولات مشاغل خانگی

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۳:۲۷
کد خبر: ۳۴۲۱۰۱
تاکید بر تامین مکان مناسب جهت عرضه محصولات مشاغل خانگی
سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی پارسیان بر لزوم ایجاد مکانی مناسب جهت عرضه محصولات مشاغل خانگی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد و کوچک یکی از راه کارهای مهم برای ایجاد اشتغال و افزایش توان اقتصادی خانوادها است، تامین مکان مناسب برای عرضه محصولات مشاغل خانگی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "دهدار" در دومین کمیته اشتغال شهرستان پارسیان، خواستار همکاری دستگاههای اجرایی بویژه شهرداری نسبت به تامین مکان مناسب (بازار محلی موقت) برای عرضه محصولات صاحبان مشاغل خانگی شد.

وی، یکی از اهداف کمیته اشتغال شهرستان را تسهیل در فرآیند اشتغالزایی و کارآفرینی ذکر و اضافه کرد: مصوباتی که در جلسات به تصویب می رسد باید اولویت مدیران دستگاه های اجرایی باشد تا علاوه بر اجرای مصوبات، فرآیند کارآفرینی و سرمایه گذاری نیز در این شهرستان تسهیل گردد.

دهدار، ضمن ارائه گزارشی از فرآیند ثبت و تاسیس شرکت های تعاونی توسعه روستایی بیان داشت: با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته تاکنون پنج تعاونی توسعه روستایی در شهرستان پارسیان به ثبت رسیده است.

در ادامه این نشست، "مهندس جاسمی" معاون فرماندار ایجاد شرکت های تعاونی توسعه روستایی را یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال و ایجاد فرهنگ کارآفرینی عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان زمینه های لازم جهت فعالیت این تعاونی ها را مهیا نمایند.

وی در ادامه یکی از مهمترین دغدغه دولت یازدهم را ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: در این زمینه، دستگاههای اجرایی و بانک های عامل نسبت به تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان همکاری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز