معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس مطرح کرد:

جلب رضایت کسبه پیش از اجرای طرح تبدیل خیابان حافظ به پیاده‌رو

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۴۲۷۲۵
معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس از جلب رضایت کسبه پیش از اجرای طرح تبدیل خیابان حافظ به پیاده‌رو خبر داد و گفت: هدف از این توافقات جلب رضایت کسبه می‌باشد که از اهمیت زیادی برای شهرداری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، اصغر حسینی‌پور با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس با اجرای طرحی به منظور ساماندهی وضعیت ترافیکی میدان برق، تصمیم به تبدیل خیابان حافظ جنوبی به پیاده‌رو را دارد، اظهار کرد: به همین منظور، جلسه هم‌اندیشی با حضور کسبه آن منطقه و شهردار بندرعباس برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه نظر اهالی و کسبه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در این زمینه قرار است توافقاتی نیز صورت پذیرد که کسبه می‌توانند از طریق مدیریت ارزیابی و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس در خصوص کاهش عرض معبر به پیاده‌رو این مسئله را پیگیری کنند.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه بازگشایی تمامی معابر و یا تعریض آنها با جلب رضایت مردم منطقه صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: هدف از این توافقات جلب رضایت کسبه می‌باشد که از اهمیت زیادی برای شهرداری برخوردار است.

حسینی‌پور ادامه داد: با اجرای این طرح، ورود خودروها از میدان چهارراه برق به سمت جنوب امکان‌پذیر نخواهد بود و این خیابان به محل تردد عابرین پیاده تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه به رونق فضای تجاری مرکز شهر کمک شایانی می‌کند، گفت: پیش از این، خیابان حافظ یکی از محل‌های پر تردد عابرین پیاده بوده که تردد خودرو‌ها در این معبر باعث شلوغی و بی‌نظمی می‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز