مدیر بندر شهید باهنر؛

برگزاری موفقیت آمیز ممیزی خارجی استاندارد (IMS) در بندر شهید باهنر

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۹:۵۰
کد خبر: ۳۴۲۷۳۲
برگزاری موفقیت آمیز ممیزی خارجی استاندارد (IMS) در بندر شهید باهنر
به دنبال انجام موفقیت آمیز ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه، اداره بنادر و دریانوردی بندر شهید باهنر موفق به ثبت و صدور مجدد گواهینامه ISO 9001:2008 و تمدید گواهینامه های OHSAS 18001:2007 و ISO14001:2004 بدون هیچ گونه عدم انطباق با دوره اعتبار یک ساله شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدیر بندر شهید باهنر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی حضور گروه ممیزان موسسه مرزبان کیفیت  نماینده  رسمی موسسه رده بندی IMQ  ایتالیا  ، فرآیند های کاری در بخش های مختلف این اداره بر اساس استانداردهای ISO9001:2008 ، ISO 14001:2004 وOHSAS18001:2007  مورد ممیزی قرار گرفت که در نهایت و پس از احراز شایستگی ها، به واسطه رعایت الزامات استاندارد های مدیریتی بیان شده، گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) این اداره برای یک دوره ی دیگر صادر شد.

محمد محسنی ضمن تبریک این موفقیت  ، این دستاورد را مرهون همراهی و تلاش گروهی آحاد کارکنان اداره در ارائه خدمات شایسته به ارباب رجوع برای تحقق آرمان های سازمانی برشمرد.
به نقل از کارشناسان  ممیزین   IMQ از نقاط قوت این دوره از ممیزی می توان به تعهد مدیریت ارشد سازمان ، شاخص های پایش و اندازه گیری ، آموزش و عملکرد بسیار ارزنده ی پرسنل آتش نشانی ، گارد وانتظامات و  HSE در  مانور روز ممیزی اشاره کرد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز