اولین گردهمایی ملی آشنایی با پروژه خرس سیاه آسیایی درشهرستان بندرعباس برگزار شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۲:۱۹
کد خبر: ۳۴۳۱۲۶
اولین گردهمایی ملی آشنایی با پروژه خرس سیاه آسیایی درشهرستان بندرعباس برگزار شد
این گردهمایی به منظور آشنایی هرچه بیشتر با پروژه حفاظت از خرس سیاه آسیایی به مدت یک روز درسالن اجتماعات مجتمع ورزشی شهدای هفت تیر شهرستان بندرعباس انجام شد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اولین گردهمایی ملی آشنایی با پروژه خرس سیاه آسیایی درشهرستان بندرعباس با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان ، معاون فنی ، کارشناسان و سمن های محیط زیستی استان(هرمزگان-سیستان بلوچستان-کرمان و تهران) ، پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه محیط زیست استان ، محیط بان و  خبرنگاران در سالن اجتماعات مجتمع ورزشی شهدای هفت تیرشهرستان بندرعباس برگزارشد .

دراین همایش مهندس وفادارضمن تقدیروتشکر ازهمه زحمت کشان وتلاشگران عرصه محیط زیست بابیان اینکه :طبیعت و محیط زیست، موهبتی خداوندی است که از مجموعه موجودات، منابع و عوامل و شرایط هماهنگی که در اطراف هر موجود زنده وجود دارد و ادامه حیات به آن وابسته است به وجود می آید. آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر می گذارد و پی آمدهای زیان باری برای زندگی انسان، حیوان، گیاه و بناها دارد.

وی افزود:امروزه در حوزه محیط زیست بیش ازهر روز کشور نیازمند احساس مسئولیت بیشتر ، مشارکت وهمدلی وهم افزایی است که با استفاده از کلیه ظرفیتهای اجتماعی ومدنی وبکار گیری ظرفیتهای اجتماعی ومدنی وبکارگیری فن آوری وتکنولوژی های نوین ودانش روز وبازیابی واستفاده کامل از مواد وعزم ملی برای ارتقاءشاخصهای زیست محیطی امید آن می رود کلیه موانع  دراین زمینه رفع گردد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان ضمن تقدیر از برگزاری اولین گردهمایی ملی آشنایی با پروژه حفاظت از خرس سیاه آسیایی در شهرستان بندرعباس  برمداومت گردهمائی ها   در جهت آشنایی هرچه بیشتر جوامع محلی با حیات  وحش استان هرمزگان واشاعه فرهنگ محیط زیستی تاکید کرد .

گفتنی است :دراین گردهمائی از بازنشستگان اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان واولین محیط بانانی که موفق به تهیه عکس از این گونه شده اندو کلیه عواملی که درمراحل  انجام پروژه حفاظت ازخرس سیاه آسیایی نقش داشتند  توسط مهندس وفادار مدیرکل حفاظت هرمزگان و برگزار کنندگان مورد تقدیر قرارگرفتند .

درادامه این برنامه که همزمان با اختتامیه جشنواره حفاظت از پروژه خرس سیاه آسیایی بود مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از بخش های مختلف این جشنواره بازدید کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز