خبر خوش فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان به مردم قشم؛

صدور گذر موقت خودرو در منطقه آزاد قشم

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۸:۰۲
کد خبر: ۳۴۴۶۹۲
صدور گذر موقت خودرو در منطقه آزاد قشم
فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان از صدور گذرموقت خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم برای ورود به سرزمین اصلی از روز یکشنبه (هشتم آذر ماه جاری) در این جزیره، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی در آئین افتتاح ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی شهر قشم، گفت: صدور گذرموقت خودرو در قشم با اولویت خودروهای دولتی و پس از آن خودروهای شخصی با هدف کاهش تردد و هزینه های مردم در سفر به بندرعباس وافزایش سطح رضایتمندی آنان انجام می شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه هم اکنون متقاضیان دریافت گواهینامه پایه دو و موتور سیکلت باید برای اخذ این مدرک به بندرعباس مراجعه کنند، گفت: با مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم، از ابتدای سال 95 عملیات امتحان آئین نامه و صدور گواهینامه پایه دوم و موتورسیکلت هم در قشم انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان همچنین از یکپارچه شدن سیستم نرم افزای پلاک خودروهای منطقه آزاد قشم با پلیس راهور کشور با اجرای زیر ساخت های آن توسط سازمان منطقه آزاد به عنوان یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام نیروی انتظامی یاد کرد.

وی گفت: داشتن خودرو و امکانات مناسب حمل و نقل موتوری به همراه ساختمانی مناسب، از نیازهای اساسی نیروهای راهور است و در این زمینه قشم می تواند با مشارکت سازمان منطقه آزاد به الگویی برای سایر شهرستان های استان هرمزگان تبدیل شود.

معاون عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم هم در این آئین گفت: فراهم کردن زیرساخت ها، امکانات و ابزار مورد نیاز پلیس راهور از سیاست های مهم سازمان منطقه آزاد قشم می باشد.

احمد رئیسی اعلام کرد: براساس سیاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و در آینده نزدیک چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت به عنوان بخشی از نیازهای پلیس راهور با هدف ارتقای نظم و انضباط در حوزه تردد خودرویی قشم به این نهاد واگذار می شود.

ساختمان جدید پلیس راهور شهرستان قشم با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان، فرمانده پلیس راهور استان، فرمانده انتظامی قشم، فرمانده دریابانی قشم، معاون عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد و رئیس پلیس راهور قشم به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز