بیست و ششمین جلسه کمیته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

به هیچ دستگاه اجرائی، تکلیف غیر از قانون نمی شود

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۲:۱۲
کد خبر: ۳۴۵۰۷۰
به هیچ دستگاه اجرائی، تکلیف غیر از قانون نمی شود
بیست و ششمین جلسه کمیته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با 11 دستور کار در ساختمان شهید حقیقت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با حضور نمایندگان دستگاههای اجرائی و مدیر عاملان واحدهای تولیدی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان گفت: مدیران باید با توجه به قانون تسهیل و رفع موانع تولید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند و بررسی مصوبات جلسات را از اولویتها قرار دهند و شرایط سرمایه گذاری را در استان فراهم نمایند.

قاسمی افزود: تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واقع حمایت از واحدهای تولیدی است و هدف از تشکیل این جلسات رفع و برطرف نمودن مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان: خواستار همکاری مدیران دستگاههای اجرائی با واحدهای مشکل دار تولیدی در استان شد و گفت: امیدواریم با برطرف نمودن مشکلات تولیدکنندگان بر رونق اقتصاد کشور کمک کنیم .

وی خاطرنشان کرد :  بررسی توقف فعالیت واحدهای تولیدی و پیگیری رفع موانع مربوط به اشتغال با هماهنگی سازمان های مرتبط، از جمله سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی و ارائه راهکارهای مناسب از دیگر ماموریت های این کارگروه است.

قاسمی گفت: با برگزاری جلسات کارگروه تسهیل تلاش کرده ایم از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری و در جهت رونق تولید، اشتغالزایی، رفع رکود گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز