معاون اجتماعی استان؛

رسانه ها،پل ارتباطی مردم و مسئولان و گوش شنوای جامعه هستند

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۸:۳۰
کد خبر: ۳۴۵۴۸۹
رسانه ها،پل ارتباطی مردم و مسئولان و گوش شنوای جامعه هستند
معاون اجتماعی استان، خبرنگاران و رسانه ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و گوش شنوای جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ"مهدی بهرامی" گفت:فضای رسانه یک فضای پر جنب و جوش و پرنشاط است و رسانه ها همانند روشنایی در مسیر افراد جامعه قرار دارند و خبرنگاران در تولید امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه نقش بی بدیلی ایفا می کنند.

وی افزود:در حوزه رسانه  مسیر باید مشخص و معین باشد و افرادی که در این حوزه کار می کنند باید با افق دید بالا به همه مسائل جامعه بنگرند و ضمن رعایت دقیق حرفه خبرنگاری به رسالت خود که همان اطلاع رسانی و آگاهسازی و تنویر افکار عمومی است بپردازند.

سرهنگ بهرامی رسانه ها را همانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت:خبرنگاران و رسانه ها در واقع گوش شنوای جامعه هستند که به حرفه خبرنگاری مشغول هستند.

معاون اجتماعی پلیس هرمزگان با اشاره به اینکه تولید امنیت یک محصول جمعی است،تصریح کرد:در راستای برقراری و تولید نظم و امنیت ،همه مردم و مسئولان و دستگاه ها باید با پلیس همکاری لازم را داشته باشند چرا که بدون همکاری آنان تولید امنیت میسر نبوده و جامعه دچار مشکل می شود.

 بهرامی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید هر موضوع و خبر اجتماعی را امنیتی کرد افزود: خبرنگاران رسانه ها وظیفه و رسالت خطیر و سنگینی را به دوش دارند و باید در اطلاع رسانی و آگاهسازی جامعه با دقت و جدیت لازم ایفای نقش کنند.

گفتنی است در ادامه این نشست پس از ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خبرنگاران رسانه در راستای ارتقاء سطح تعامل و همکاری و تولید امنیت پایدار،از خبرنگاران فعال در حوزه انتظامی که بیشترین همکاری و تعامل را با پلیس داشتند با اهداء هدیه تقدیر و تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز