طی سه روز تعطیلی انجام شد؛

تردد بیش از ۸۲ هزار مسافر در قشم

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۸:۲۱
کد خبر: ۳۴۷۱۴۳
تردد بیش از ۸۲ هزار مسافر در قشم
مدیر بنادر و حمل و نقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم از تردد بیش از 82 هزار مسافر در جزیره قشم طی روزها 11 تا 13 آذر ماه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید محمد حسین رضوی طوسی با بیان این مطلب، گفت: از این تعداد تردد، بیش از 55 هزار نفر از طریق اسکله لافت و پهل و با وسایل نقلیه و قایق در این جزیره تردد کردند.

وی اعلام کرد: بیش از 26 هزار مسافر هم از طریق اسکله های شهید ذاکری قشم و شهید حقانی بندر عباس و افزون بر دو هزار و 800 مسافر نیز از طریق خطوط هوایی در این جزیره تردد کردند.

به گفته مدیر بنادر و حمل و نقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم، طی مدت یاد شده حدود 13هزاردستگاه خودرو با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت به جزیره قشم وارد و یا از این جزیره به سمت سرزمین اصلی خارج شدند.

بنا به این گزارش، با سرد شدن هوا طی پائیز و زمستان در نقاط مختلف کشور، جزیره قشم به دلیل آب و هوای کاملا بهاری، سایت های منحصر بفرد گردشگری، سواحل زیبا، بازار مناسب خرید و ... میزبان موجی از مسافرانی استکه از نقاط مختلف کشور به این جزیره سفر می کنند، و اوج این ترددها را می توان در ایام آخر سال و تعطیلات نوروز مشاهده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز