به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در قشم؛

برگزاری اولین جلسه کارگروه منطقه ای آب بدون درآمد و مدیریت مصرف

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۸:۰۶
کد خبر: ۳۴۷۱۷۹
برگزاری اولین جلسه کارگروه منطقه ای آب بدون درآمد و مدیریت مصرف
اولین جلسه کارگروه منطقه ای آب بدون درآمد و مدیریت مصرف به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اولین جلسه کارگروه منطقه ای آب بدون درآمد و مدیریت مصرف به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان و معاونین نظارت بر بهره برداری و روسای ادارات آب بدون درآمد و مدیریت مصرف شرکت های آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان و کرمان در جزیره قشم برگزار شد.

احمد شاکری معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت : هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی و مشارکت کلیه شرکتهای آب و فاضلاب روستایی در زمینه ارائه راهکارهای کاهش آب بدون درآمد و مدیریت مصرف می باشد.

وی همچنین گفت : اولین جلسه این کارگروه با عنوان بررسی و اصلاح ساختار تشکیلات اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف تشکیل و پیشنهادات و راهکارهای لازم جهت ارتقاء و بهره وری بیشتر دفاتر جمع بندی و در جلسه کمیته راهبردی آب بدون درآمد کشور که شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان جزء اعضاء اصلی این کمیته می باشد مطرح و مصوب خواهد شد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت : براساس ارزیابی های انجام شده دفتر آب بدون درآمد و مدیریت مصرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان موفق به کسب رتبه سوم را در بین شرکتهای آب و فاضلاب روستایی سراسر کشور شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز