بیست و هشتمین جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان؛

رسیدگی به مسائل و مشکلات کارخانجات آرد استان

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۷:۵۹:۵۳
کد خبر: ۳۴۷۴۳۰
رسیدگی به مسائل و مشکلات کارخانجات آرد استان
بیست و هشتمین جلسه کمیته کارشناسی رفع موانع تولید استان با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه شش و مدیر عاملان کارخانجات آرد استان و چند واحد تولیدی مشکل دار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در ابتدا مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی که مشکلاتشان در خصوص اداره کل تامین اجتماعی و بانک توسعه تعاون بود، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

در ادامه جلسه خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به جلسه کارگروه استانی آرد و نان که با حضور استاندار برگزار شد، هدف حمایت از کارخانجات تولید آرد استان را دوباره رونق گرفتن و به چرخه تولید بازگردان این واحدهای تولیدی دانست و افزود: گندم، آرد و نان جزو کالاهای اساسی بوده و دارای اهمیت ویژه ای است و با توجه به اینکه نیاز اصلی و کالای اساسی مردم نیز می باشد، می طلبد که با جدیت بیشتری بر مشکلات پیش روی تولید این کالای مهم، توجه شود .

قاسمی با اشاره به 6 کارخانه تولید آرد در استان عنوان کرد: واحدهایی که در راستای تولید و ایجاد اشتغال در استان گام بر می دارند باید مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: ما باید نسبت به کالاهای تولیدی، عرق ملی داشته باشیم.   

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نانوایان استان باید از کارخانجات تولید آرد استان، آرد واحد خود را تامین  نمایند و اگر با بازرسی های انجام شده غیر از این مشاهد شود با نانوایان برخورد و حتی به پلمپ واحد متخلف اقدام می نماییم.  وی در این راستا افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری فرمانداری نظارت بیشتری  بر واحدها داشته باشند.

قاسمی گفت: مشکلات کارخانجات آرد یکی از اولویتهای اصلی واحدهای تولیدی استان است که باید با جدیت مسائل و مشکلات، کارخانجات را پیگیری نماییم.

وی ادامه داد: کارخانجات هم باید مد نظر داشته باشند که ظرفیت تولید آرد و گندم آزاد را افزایش دهند که نانوایان هنگام مراجعه بتوانند آرد مصرفی را تامین نمایند.  

در پایان جلسه اعضاء در خصوص هزینه حمل و چگونگی توزیع سبوس گندم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز