مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک خبرداد:

صعود ۱۸ پله ای میانگین نمرات دروس کتبی درکشور

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۴۷۴۵۶
مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس در جلسه شورای معاونین آن مدیریت گفت:براساس میانگین نمرات دروس کتبی نهایی پایه سوم شاخه نظری درخردادماه سال جاری ،این ناحیه 18پله صعود نسبت به سال گذشته درکشورداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، محمد قویدل مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس که درشورای معاونین آموزش وپرورش آن ناحیه اظهارداشت: بازدید های منظمی باهدف بهره وری بیشتر وکیفیت افزایی  در دوره های آموزش ابتدایی و متوسطه دوره های اول و دوم درحال برگزاری است.

وی افزود:افزایش بیشترکیفیت آموزشی وپرورشی درمدارس از اهداف مهمی است که این ناحیه آموزشی به دنبال دستیابی به آن است.ودراین راستا برنامه های مختلفی را دنبال می کند.

قویدل با اشاره به آزمون های هماهنگ نهایی کشوری به عنوان یکی از ملاک های عملکرد آموزشی مناطق ،اذعان داشت:براساس میانگین نمرات دروس کتبی پایه سوم شاخه نظری که به صورت نهایی درخردادماه سال جاری برگزار شده است ،آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس 18پله صعود نسبت به سال گذشته داشته درکشور داشته است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس به آغازهفته سوادآموزی  از اوایل دی ماه اشاره کردو گفت: برای ارتقای جایگاه سوادآموزی نیاز به همت وهمراهی دوچندان همه دستگاهها وداشتن نگاه دلسوانه به این مقوله مهم یعنی برخورداری از نعمت خواندن ونوشتن دارد.

به بیان این مسئول درهفته سواد آموزی برنامه های مختلفی صورت گرفته که از مهمترین آنها می توان به دیدارکارکنان وآموزش دهندگان با نماینده ولی فقیه،تجلیل از فعالان عرصه سوادآموزی، معرفی چهره های موفق سواد آموزی ،اطلاع رسانی فعالیت های سوادآموزی در رسانه های مختلف دیداری و شنیداری ،شرکت آموزش دهندگان و کارکنان سوادآموزی درنماز عبادی سیاسی جمعه  ومیثاق با شهدای اسلام اشاره کرد.

نظر شما