معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بندرعباس:

جذب بیش از پنج هزارو۲۶۰دانش آموز دررشته های نظری

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۴:۵۴
کد خبر: ۳۴۷۴۶۸
جذب بیش از پنج هزارو۲۶۰دانش آموز دررشته های نظری
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس اظهارداشت: درسال تحصیلی جاری بیش از پنج هزارو260دانش آموز دررشته های نظری در آموزش وپرورش ناحیه یک تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، اسحق زارعی معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس با اشاره به وضعیت مطلوب جذب دانش آموز در رشته های نظری و فنی وحرفه ای گفت:با جذب بیش از سه هزارو 800 هنرآموز درهنرستان های کارودانش و فنی حرفه ای در سال تحصیلی جاری، 42درصد دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم جذب هنرستان ها شده اند که نسبت به سال گذشته شاهد یک درصد رشد درجذب هنرآموز بوده ایم .

وی اضافه کرد: بیش از  پنج هزارو260دانش آموز نیز در سال جاری وارد رشته های ریاضی،علوم تجربی وعلوم انسانی ومعارف شده اند.

به گفته زارعی از بین دانش آموزانی که جذب رشته های نظری شده اند ،بیش از 45درصد علوم انسانی ومعارف را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند.همچنین بیش از 28درصد دانش آموزان دررشته ریاضی وبیش از 26درصد هم در رشته علوم تجربی مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس خاطر نشان کرد: از مجموع دانش آموزان جذب شده در پایه های دوم وسوم رشته های نظری ،بیش از دو هزارو 900 دانش آموز دختر می باشند و بیش از دوهزارو 350دانش آموز پسر نیز مابقی جمعیت شاخه های نظری را تشکیل می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز