فریال بهزاد:

زیبایی های قشم سینمایی می شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۶:۳۷
کد خبر: ۳۴۷۴۹۷
زیبایی های قشم سینمایی می شود
یک تهیه کننده فیلم های سینمایی، بر اهمیت معرفی هر چه بهتر زیبایی های منحصر بفرد جزیره قشم از طریق ساخت فیلم و نمایش آن در نقاط مختلف جهان، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریال بهزاد که مشغول تهیه فیلم سینمایی "جزیره مهربانی" در قشم است، گفت: سینما باید توجه بیشتری به اکوسیستم کم نظیر و ترکیب زیبای آثار طبیعی جزیره قشم داشته باشد و با این روش به افزایش جذب توریست در این منطقه کمک کند.

وی اعلام کرد: ساخت فیلم های سینمایی تاثیرگذار در منطقه آزاد قشم که بتوان آن را در جشنواره های جهانی به نمایش گذاشت، اثری متفاوت با دیگر روش ها برای معرفی این جزیره زیباخواهد داشت.

به گفته خانم بهزاد، سازمان منطقه آزاد قشم و تهیه کنندگان فیلم های فاخر باید با امضای یک تفاهم نامه همکاری، قشم را از دریچه دوربین سینما به علاقمندان آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی در نقاط مختلف جهان معرفی کنند.

وی معتقد است: اثر معرفی جاذبه های خدادای جزیره قشم به مخاطبان جهانی از دریچه دوربین سینما با هیچ  روش دیگری قابل مقایسه نیست و متاسفانه تاکنون در معرفی آثار بی نظیر زمین شناسی قشم که در جوامع بین المللی نیز به ثبت رسیده، کوتاهی شده است.

این تهیه کننده کشورمان در ادامه به موضوع فیلم سینمایی "جزیره مهربانی" با قصه ای کودکانه و فانتزی که در قشم جریان دارد اشاره کرد و گفت: این فیلم در حقیقت به صورت " فیلم تو فیلم " داستان سند باد به عنوان یک شخصیت اساطیری ایران را به تصویر می کشد.

تهیه کننده فیلم جزیره زیبایی ها ادامه داد: 90 درصد این فیلم به دلیل مناظر زیبا و منحصر بفرد قشم در این جزیره و بقیه داستان این فیلم نیز در تهران فیلمرداری می شود.

فریال بهزاد با اعلام اینکه فیلمبرداری بخش های مربوط به قشم این اثر سینمایی تا دهم بهمن ماه در این جزیره به پایان می رسد، گفت: فیلم جزیره مهربانی مهر ماه سال 95 و قبل از اکران عمومی در جشنواره کودک اصفهان به نمایش در می آید.

بنا به این گزارش، فیلم سینمایی "جزیره مهربانی"  در منطقه آزاد قشم به تهیه کنندگی فریال بهزاد و کارگردانی غلامرضا آزادیاز یک هفته پیش با بازی شهرام لاسمی (هنرمند نقش قل قلی) و ایفای نقش مقابل وی به یک کودک از جزیره قشم به نام صائب بازماندگان قشمی آغاز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز