استاندار هرمزگان در شورای مسکن استان:

تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر هرمزگان باید در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۱:۲۳
کد خبر: ۳۴۷۸۵۷
تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر هرمزگان باید در اولویت قرار گیرد
استاندار هرمزگان گفت: تامین آب و برق برای واحدهای مسکن مهر حیاتی است و امیدوارم بتوانیم با تخصیص اعتبارات، تا پایان خرداد ماه 95 آب و برق بیشتر واحدهای مسکن مهر در هرمزگان را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای مسکن استان هرمزگان مشکلات مسکن مهر را مشکلی ملی دانست و عنوان کرد: این مشکلات تنها در هرمزگان وجود ندارد و حل آن هم تنها وظیفه یک دستگاه نیست و باید همه دستگاه های مسئول کمک کنند تا از چالش مسکن مهر عبور کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در بندرعباس به دلیل اینکه بیش از 35 هزار واحد مسکن مهر در یک شهرک تجمیع شده علاوه بر مشکلات زیرساختی ممکن است با مشکلات اجتماعی و حتی امنیتی مواجه شویم که باید برای تمامی این موارد چاره اندیشی شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به کمبود اعتبارات برای رفع مشکلات مسکن مهر، افزود: با این وجود اقدام خوبی در راه اندازی دو مدرسه در شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شد تا کمی از مشکلات مردم در ارتباط با تعلیم و تربیت در این شهرک کاهش یابد اما شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس نیازمند 26 مدرسه است و تا دهه فجر نیز دو مدرسه دیگر در این شهرک به بهره برداری می رسد.

جادری با تاکید بر تخصیص منابع اعتباری برای ایجاد زیرساخت های آب، برق و فاضلاب مسکن مهر در هرمزگان، اظهار داشت: باید بخشی از اعتبارات برای خدمات زیربنایی و بخشی دیگر برای خدمات روبنایی در مسکن مهر اختصاص یابد اما اولویت ما آب و فاضلاب، برق و ایجاد مدرسه برای واحدهای مسکن مهر است.

وی خاطرنشان کرد: تامین آب و برق برای واحدهای مسکن مهر حیاتی است و امیدوارم بتوانیم با تخصیص اعتبارات، تا پایان خرداد ماه 95 آب و برق بیشتر واحدهای مسکن مهر در هرمزگان را تامین کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز