مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان؛

صدور مجوز فعالیت گروه های نمایشی هرمزگان آغاز شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۰:۵۹
کد خبر: ۳۴۸۶۶۲
صدور مجوز فعالیت گروه های نمایشی هرمزگان آغاز شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : از صدور مجوز فعالیت گروه های نمایشی هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در جمع خبرنگاران گفت : با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل هنرهای نمایشی صدور مجوز فعالیت گروه های نمایشی هرمزگان که در سامانه استقرار ثبت نام کرده اند آغاز شده است.

وی افزود : در مرحله اول سه مجوز فعالیت مربوط به گروه نمایشی ” تک ” به سرپرستی علی اصغر کمالی ، گروه ” تارس ” به سرپرستی یاسین بهرامی، گروه ” ابوذر” به سرپرستی ایوب رحیمی از میناب صادر و به گروه های مزبور اهداء گردید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: در سال گذشته ۲۷ گروه نمایشی فعال استان هرمزگان در سامانه استقرار گروه های نمایشی کشور ثبت نام کرده اند که نیاز است سایر گروه های نمایشی هرچه زودتر در این سامانه ثبت نام کنند.

درویش نژاد خاطر نشان کرد: از این پس گروه هایی مورد حمایت قرار خواهند گرفت و اجازه فعالیت به آن ها داده خواهد شد که مجوز فعالیت را دریافت کرده باشند.

وی به وضعیت گروه های نمایشی در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت : هم اکنون ۱۰۰ گروه نمایشی در سراسر استان وجود دارد که حدود ۴۰ گروه آن به صورت مستمر فعال می باشند و ما بقی به صورت فصلی مشغول فعالیت هستند.

درویش نژاد از تلاش ها و زحمات انجمن نمایش استان هرمزگان در ترغیب و تشویق گروه های نمایشی جهت ثبت در سامانه استقرار تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز