مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان؛

واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی شهرستان میناب

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۹:۲۲
کد خبر: ۳۴۹۴۴۶
واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی شهرستان میناب
بهمن غلامپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان از آماده سازی شهرکهای صنعتی شهرستان میناب، جهت واگذاری به متقاضیان طرح های صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهمن غلامپور افزود: عملیات زیر سازی و آسفالت شهرک صنعتی میناب جهت آماده سازی 40 هکتار با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به مرحله اجرا در آمده و این شرکت آماده عقد قرارداد با متقاضیان می باشد.

وی گفت: شهرستان میناب دارای 2 شهرک صنعتی در میناب به مساحت 100 هکتار در کیلومتر 20 جاده میناب ـ بندرعباس و شهرک صنعتی تیاب به مساحت 50 هکتار در کیلومتر 2 جاده تیاب ـ میناب و یک ناحیه صنعتی در بندر کلاهی به مساحت 15 هکتار در کیلومتر 1 جاده کلاهی ـ تیاب میباشد که این شرکت با فراهم نمودن زیرساختهای مناسب در این شهرکها و نواحی صنعتی، آماده واگذاری زمین به متقاضیان جهت سرمایه گذاری میباشد.

بهمن غلامپور خاطر نشان کرد: در شهرکها و ناحیه صنعتی شهرستان میناب تعداد کل قرارداد واگذاری تعداد 43 قرارداد با مساحت 20 هکتار به متقاضیان زمین واگذار گردیده است که از این تعداد تاکنون تعداد 8 واحد صنعتی با اشتغال 111 نفر در این شهرکها و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز