داور چهارمین جشن عکس هرمزگان:

نسل نو عکاسان هرمزگانی در چهارمین جشن استانی فصلی دیگر رقم زدند

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۷:۵۶:۱۶
کد خبر: ۳۵۰۸۳۰
نسل نو عکاسان هرمزگانی در چهارمین جشن استانی فصلی دیگر رقم زدند
داور چهارمین جشن عکس هرمزگان در حاشیه برگزاری این جشن عنوان کرد: با نگاهی کوتاه و گزرا به راحتی میتوان متوجه تغییرات و حضور نسلی نو از عکاسان جوان هرمزگانی را در این دوره دید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسن بردال اضافه کرد: در این دوره از جشن عکس هرمزگان و نمایشگاهی از منتخبین عکاسان استان بالندگی و رشد هنر عکاسی را می بینیم که این یکی از بهترین اتفاقات در عرصه فرهنگی استان به شمار میرود.

وی در خصوص انتخاب و داوری عکس ها اضافه کرد: چهار داور به صورت مستقل و غیر حضوری به انتخاب عکس ها پرداختند که در این میان عکس هایی که بیشترین رای را از سوی داوران داشتند انتخاب و به مرحله پایانی راه یافتند.

داور چهارمین جشن عکس هرمزگان تصریح کرد: کیفیت عکس ها در این دوره از دوره قبل در سطح بسیار بالاتری قرار داشت که این نشان از پختگی و ارتقا بینش و دانش عکاسان جوان هرمزگانی دارد.

بردال در بخشی دیگر، درباره مجموعه عکس های ارائه شده در این دوره از جشن عکس گفت: مجموعه عکس ها روایتگر داستان و یا یک تفکر هستند و نسبت به تک عکس ها که ثبت یک لحظه خاص است از گستردگی بیشتری برخوردار است.

وی افزود: تجربه، لازمه عکاسی حوزه مجموعه و مستند است که فکر میکنم عکاسان جوان هرمزگانی زمان بیشتری را باید صرف کنند تا بتوانند مجموعه و مستندهایی با کیفیت بهتری ارائه دهند.

این فعال هنری در پایان تاکید کرد: برگزاری جشن های عکی و برنامه های سالانه باعث ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت در بین عکاسان به ویژه جوان می شود که خوشبختانه ماحصل آن را در کیفیت عکس های ارائه شده در این نمایشگاه میبینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز