رئیس اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

تاسیس دفتر مجازی شرکت ها در منطقه آزاد قشم

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۲:۳۸
کد خبر: ۳۵۱۲۹۳
تاسیس دفتر مجازی شرکت ها در منطقه آزاد قشم
رئیس اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم از تاسیس دفتر مجازی شرکت ها با هدف جلوگیری از صدور اجاره نامه های صوری در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رویا زاهد نیا با بیان این مطلب گفت: دفتر مجازی شرکت ها در منطقه آزاد قشم با داشتن منشی و صندوق پستی برخی خدمات مورد نیاز سرمایه گذاران را به آنان ارائه می کند.

وی با اعلام اینکه داشتن اقامتگاه و اجاره نامه یکی از نیازهای اصلی برای ثبت شرکت ها می باشد، اعلام کرد: تاکنون برخی سرمایه گذاران به دلیل در اختیار نداشتن دفتر و محل کار، آدرس های نادرست و اجاره نامه صوری به اداره ثبت شرکت ها تحویل می دادند که مشکلاتی را برای آنان به همراه داشت.

به گفته رئیس اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم، دفتر مجازی خدماتی همانند تلفن، نمابر، منشی، دفتر کار و دریافت شماره تلفن های فرد و کدپستی سرمایه گذاران را برای تماس های ضروری با همکاری موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم و با دریافت ماهانه 300 هزار ریال به آنان ارائه می کند.

وی ادامه داد: تا پیش از راه اندازی این دفتر و به دلیل صوری بودن حدود نیمی از نشانی شرکت ها، ابلاغ نامه های دادگستری و نامه ها به دست گیرندگان نمی رسید و به همین دلیل این بخش از سرمایه گذاران همیشه با مشکلات عدم دریافت نامه ها مواجه بودند.

زاهد نیا همچنین از دسترسی آسان و سریع به سرمایه گذاران، ارائه خدمات به شرکت ها و کاهش هزینه ها برای شرکت های ثبتی را از دیگر ویژگی های ایجاد این دفتر مجازی در قشم برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز