مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران؛

غواصان دست بکار شدند/ پاکسازی آبهای جزیره لارک

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۹:۱۴
کد خبر: ۳۵۱۸۳۰
غواصان دست بکار شدند/ پاکسازی آبهای جزیره لارک
مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران از پاکسازی آبهای جزیره لارک شهرستان قشم طی عملیاتی با حضور 14 مدرس غواصی کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی اکبر حاجی محمدی با بیان این مطلب گفت: عملیات پاکسازی آب های جزیره لارک با هدف حفاظت از اکوسیستم دریای به عنوان بخشی از دوره 10 روزه آموزش مدرسی مدرسان غواصی در مدرسه غواصی قشم انجام شد.

وی اعلام کرد: مدرسان غواصی کشورمان در این عملیات، تورهای چسبیده به یک کشتی غرق شده قدیمی که موجب مرگ و میر ماهیان می شد را جمع آوری و پاکسازی کردند.

به گفته مدیر موسسه فرهنگی ورزشی مدرسه غواصی قشم، سالم سازی محیط زیست موجودات دریایی و شرایط مناسب برای ورزش های دریایی نیز از دیگر اهداف این عملیات بوده است.

وی یادآور شد: در این عملیات یک روزه که در چند مرحله انجام شد، مدرسان غواصی از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، یاسوج، خرم آباد، مشهد، اهواز، ارومیه، لاهیجان، ساری، بابل و قشم حضور داشتند.

حاجی محمدی در پایان گفت: در مجموع شش دوره برگزاری آموزش مدرسی غواصی مجموعا 94 تن موفق به کسب مدرک بین المللی غواصی از مدرسه غواصی قشم شدند.

ششمین دوره مدرس غواصی در قشم به مدت 10 روز با حضور 14 شرکت کننده شامل 12 تن از آقایان و دو نفر از بانوان کشورمان در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز