حضور آبفای هرمزگان با چهار طرح پژوهشی شاخص در جشنواره پژوهش صنعت آب و برق

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۵۱۸۴۴
حضور آبفای هرمزگان با چهار طرح پژوهشی شاخص در جشنواره پژوهش صنعت آب و برق
آبفای هرمزگان با ارائه چهار طرح پژوهشی شاخص در جشنواره ارائه دستاوردهای پژوهشی ارگان‌های تابعه وزارت نیرو که با حضور شرکت های مادر تخصصی صنعت اب و برق برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون برنامه ریزی آبفای هرمزگان در این باره گفت: این شرکت با ارائه 4 طرح پژوهشی؛ طراحی و ساخت دستگاه تولید اب از طریق رطوبت هوا، طراحی مدل و استقرار سیستم یکپارچه مدیریت پروژه، بررسی و ارایه مدل بهینه حذف عوامل مولد طعم،بو و سموم از اب شرب بندرعباس و طرح قرائت ،چاپ و وصول انی قبوض آب حضوری چشمگیر در این جشنواره داشت.

 "منصور توسلی" در خصوص برخی طرح های ارائه شده، افزود: طرح قرائت، چاپ و وصول آنی قبوض آب از جمله طرح هایی بود که به عنوان یک طرح تحقیقاتی اثرگذار و کاربردی از سوی مقام عالی وزارت نیرو معرفی شد.

وی گفت: همچنین طرح تحقیقاتی طراحی مدل و استقرار سیستم یکپارچه مدیریت پروژه از دیگر طرح های ارائه شده آبفای هرمزگان بود که طی بررسی مدیرعامل آبفای کشور بر ارائه و پرزنت آن در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تاکید شد.

شایان ذکر است؛ این جشنواره صبح امروز با حضور دکتر ستاری معاون ریاست جمهوری ، مهاجری معاون وزیر نیرو و وزرای نیرو و علوم و فناوری و جمعی از مدیران ارشد شرکت ها و موسسات زیر مجموعه وزارت نیرو در محل پژوهشگاه نیرو افتتاح و با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز