مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان؛

فراخوان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر هرمزگان اعلام شد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰:۴۵
کد خبر: ۳۵۱۸۴۹
فراخوان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر هرمزگان اعلام شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، فراخوان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر هرمزگان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر گفت : تاکنون بیست و هفت دوره مستمر از این رویداد بزرگ در استان برگزار شده و نقش مثبتی در اعتلای هنر تئاتر و پرورش نیروهای نوظهور کشف استعدادها داشته است.

وی افزود : هدف از برگزاری جشنواره ئاتر استانی ارتقاء و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش و ایجاد جریان مداوم تئاتر در هرمزگان می باشد.

وی به مزیت های فراخوان امسال اشاره کرد و اظهار داشت : افزایش کمک هزینه گروه ها ، اولویت حمایت از استفاده کنندگان متن های بومی و محلی ، افزایش کارگاه های آموزشی با حضور داوران و منتقدان در زمان برگزاری جشنواره و تأکید بر نمایش های پژوهش محور که ریشه در آیین های و سنت های مردم هرمزگان دارد از اولویت های جشنواره بیست و هشتم تئاتر استان هرمزگان می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد : امسال سعی کرده ایم جهت افزایش کیفیت نمایش ها از اعلام فراخوان تا زمان ارسال و تحویل آثار هنرمندان وقت و زمان کافی برای تولید یک اثر فاخر باشد.

در صورتی که طی سال های قبل هنرمندان فرصت چندانی برای تولید اثر نداشتند .

درویش نژاد با تشکر از انجمن نمایش هرمزگان و گروه های نمایشی یادآور شد ، آخرین مهلت ارسال آثار ١٥/٤/٩٥ وزمان برگزاری جشنواره شهریور ٩٥ می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز