معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گفت:

مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند همکاری وتعامل دستگاههای فرهنگی ودینی است

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۵۲۱۸۲
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند همکاری وتعامل دستگاههای فرهنگی ودینی است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الا سلام والمسلمین علی اکبر انصاری راد در سومین  نشست کارگروه تولید محتوا که 30آذر ماه سال جاری برگزارشد به جذابیت فناوری‌های جدید رسانه‌ای بر حفظ حدود و حریم محتوایی فعالیت‌های تبلیغی اشاره و اظهار داشت: برای این‌که بتوانیم محتوا و مضمون تبلیغ دینی را در قالب‌های جدید ارائه دهیم به نیروهای فعال در زمینه  تولید محتوا نیاز است.

وی ادامه داد: با تولید محتوای جذاب وخوب می توان دیگران را راغب به تولید محتوا نمودوشبکه های مجازی یکی دیگر از عوامل تولید محتوا است که باید از آن استفاده بهینه شود.

حجت الاسلام انصاری راد افزود: با توجه به تغییر استراتژی دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم وطراحی برنامه های مستمر برای تغییرباورها ورفتارهای دینی مردم به ویژه از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای می طلبد که دستگاههای فرهنگی با برنامه ریزی مناسب وتهیه محتوا واز طرفی هجمه های تبلیغاتی مخالف را خنثی وباورهای اصیل دینی را درمیان مردم نهادینه کنند .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمز با بیان اینکه ورود به فضای مجازی باید در راستای دو ماموریت تولید و نشر محتوا دینی و فرهنگی در این فضا باشد، افزود: محتوا باید سالم، کارآمد و موثر در تربیت عموم مردم جامعه باشد، برای نوجوانان و جوانان محتوا جذاب و مبتنی بر مبنای دینی داشته باشد و به ویژه در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید تلاش شود.

وی  افزود:مقابله با جنگ نرم توسط دشمن نیازمند همکاری وتعامل دستگاههای فرهنگی ودینی است که با تولید محتوای آموزشی وفرهنگی مناسب وجذب جوانان،این آسیب و جنگ نابرابر است.

انصاری راد گفت: کارشناسان در هر زمینه باید همسو با جامعه هدف حرکت کنند وبا توجه به پتانسیل بالای جامعه هدف اگر ما با جامعه هدف در ارتباط نباشیم فاصله ما با آنها زیادخواهد شد.

وی تصریح کرد: محتویات سایت تبیان باید جامع وکامل باشد تا نظر هر مخاطبی را به این سایت جلب کندو در پیشرفت وابعاد گسترده محتوا پیش قدم باشند.

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان درپایان ابرازداشت: پاسخ به شبهات جوانان، اعتیاد، طلاق، مضرات استفاده از مشروبات الکلی از جمله مواردی است که در صفحه اجتماعی تبیان باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز