مدیر نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم؛

اولتیماتوم سازمان منطقه آزاد قشم به فعالین اقتصادی فاقد مجوز قانونی

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۲:۴۸
کد خبر: ۳۵۲۷۹۱
اولتیماتوم سازمان منطقه آزاد قشم به فعالین اقتصادی فاقد مجوز قانونی
مدیر نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آخرین فرصت تمدید مجوز فعالان اقتصادی و همچنین تغییر مجوز صادره از سوی شهرداری ها به مجوز سازمان منطقه آزاد قشم پایان بهمن ماه امسال تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امیر سلکی بیان کرد:اخذ مجوز فعالان اقتصادی صرفا از طریق منطقه آزاد قشم تنها دلیل برای معافیت مالیاتی آنان می باشد.

وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون و طی دو مرحله از فعالین اقتصادی برای تمدید مجوز و تغییر مجوزهای صادر شده توسط شهرداری های قشم، درگهان و سوزا دعوت بعمل آمده،اضافه کرد: طی چند ماه گذشته 356 نفر از فعالین اقتصادی با مراجعه به این مدیریت نسبت به تکمیل پرونده خود با هدف استفاده از فرآیند معافیت مالیاتی اقدام کرده اند.

به گفته مدیر نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم، بالغ بر 12 هزار فعال اقتصادی شامل شرکت ها، موسسات و کارت بازرگانی،مجوز خود را از سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کرده اند و این دسته از فعالان اقتصادی نیز درصورت پایان تاریخ مجوز می بایست طی مدت یاد شده نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

سلکی همچنین اظهار کرد: حدود سه هزار صنف مجوز فعالیت خود را از طریق شهرداری های قشم، درگهان و سوزا دریافت کرده اند که این افراد نیز باید تا پایان بهمن ماه نسبت به تغییر مجوز خود با هدف جلوگیری از معرفی آنان به اداره کل امور مالیاتی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بنگاه های معاملات ملکی و نمایشگاه خودرو در شهرهای قشم، درگهان و سوزا نیز برای استفاده از فرآیند معافیت مالیاتی می بایست نسبت به تغییر مجوز فعالیت خود که از شهرداری ها دریافت کرده اند تا پایان مهلت اعلام شده، اقدام کنند.

براساس این گزارش، از مجموع 350 دفتر املاک فعال در جزیره قشم حدود 40 واحد مجوز خود را از سازمان منطقه آزاد و مابقی نیز مجوز فعالیت خود را از طریق شهرداری ها دریافت کرده اند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز