افزایش بهره‌وری و دست‌یابی به رکوردهای تولید در فولاد هرمزگان

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۶:۲۱
کد خبر: ۳۵۳۷۱۷
افزایش بهره‌وری و دست‌یابی به رکوردهای تولید در فولاد هرمزگان
کارکنان تلاشگر شرکت فولاد هرمزگان با افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از تجهیزات در آخرین ماه از پائیز 94 با تولید 112 هزارو 763 تن تختال رکورد جدیدی را در این شرکت به ثبت رساندند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امیر مسعود هراتیان مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن تایید این خبر گفت: عزم راسخ کارکنان فولاد هرمزگان برای دستیابی به اهداف سالانه و رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت، باعث شد تا در آذرماه 94 در کوره‌های قوس الکتریکی و ریخته‌گری مداوم این شرکت، رکورد ماهانه تولید 112 هزارو 763 تن تختال به ثبت برسد، این در حالی است که در همین مدت میانگین تعداد سکوئنس از 18 ذوب متوالی ریخته گری شده به 18.6 ذوب افزایش یافته که در ثبت رکورد فوق تاثیر بسزایی دارد.

وی رکورد قبلی تولید تختال در این شرکت را مربوط به فروردین ماه سال گذشته و به میزان 110 هزارو 695 تن اعلام کرد.

هراتیان همچنین از ثبت رکورد روزانه 22 ذوب در کوره شماره یک  خبر داد و گفت: آخرین رکورد این کوره مربوط به شهریورماه سال92 و به تعداد 21 ذوب بوده است.

 مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در ادامه با اشاره به دستاوردهای شرکت فولاد هرمزگان در سال 94 گفت: علی رغم شرایط نامناسب اقتصادی و رکورد حاکم بر بازار فولاد، با تلاش کلیه همکاران از ابتدای سال تا پایان آذر ماه 894 هزارو 360 تن اسلب تولید گردیده است که این میزان تولید در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل رشد  4.3 درصدی را نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت صادرات در شرایط فعلی حاکم بر بازار اشاره و تصریح کرد:در سال جاری تا کنون بیش از 95 هزار تن تختال صادر شد که این میزان صادرات 16.2درصد از کل فروش فولاد هرمزگان در سال جاری را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان تغییر و بروز رسانی روشها و دستور العمل های کاری و تعمیراتی، کنترل مؤثر و مداوم پروسه؛ کنترل توقفات و انجام به موقع تعمیرات پیشگیرانه و برگزاری اثر بخش تعمیرات برنامه ریزی شده را در کسب این رکورد مؤثر خواند و افزود: علاوه بر موارد فوق، یقیناً کسب این موفقیت حاصل تلاش همه جانبه مدیریت و کارکنان و با همدلی و انجام یک کار گروهی بوده است که از کلیه همکاران زحمت کش و تلاشگر در ناحیه فولادسازی و سایر واحدهاکه در تحقق این رکورد تولید یاری رساندند ، تشکر و قدردانی می‌نمائیم و امیدوارم با بهبود شرایط اقتصادی و خروج از رکود در بازار فولاد شاهد عملکرد درخشان تری از مجموعه فولاد هرمزگان باشیم.

شرکت فولادهرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور با ظرفیت تولید سالیانه 1.5 میلیون تن تختال، در 13 کیلومتری غرب شهر بندرعباس و در مجاورت آبهای خلیج فارس قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز