جادری در نشست با هیئت نظارت بر انتخابات استان:

قانون در فرآیندهای مختلف برگزاری انتخابات فصل الخطاب است

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۹:۵۱
کد خبر: ۳۵۴۰۱۹
قانون در فرآیندهای مختلف برگزاری انتخابات فصل الخطاب است
استاندار هرمزگان گفت: در فرآیندهای مختلف برگزاری انتخابات قانون فصل الخطاب است و اگر همه به قانون تمکین کنند، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشستی با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر اینکه هیئت های اجرایی و نظارت باید طبق قانون به وظایف خود در برگزاری انتخابات عمل کنند، عنوان کرد: در فرآیندهای مختلف برگزاری انتخابات قانون فصل الخطاب است و اگر همه به قانون تمکین کنند، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: کار بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت های اجرایی آغاز شده و در ادامه نیز هیئت های نظارت کار احراز صلاحیت ها را طبق قانون انجام می دهند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه و حضور حداکثری مردم است، افزود: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد از امکانات بیت المال به سود و یا ضرر کاندیداهای انتخابات استفاده شود و در این راستا نظارت و بازرسی لازم انجام می شود.

جادری تصریح کرد: خوشبختانه هرمزگان استانی آرام و دارای امنیت مناسب است و ضمن جلوگیری از بروز اختلاف همه باید به برگزاری انتخاباتی با شکوه کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز