با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس؛

همایش وحدت و همدلی برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۴:۴۳
کد خبر: ۳۵۴۴۷۹
همایش وحدت و همدلی برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری همایش وحدت و همدلی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد در این خصوص گفت : این همایش با مناسبت سالروز ولادت نبی اکرم (ص) با حضور علما ، روحانیون و برادران اهل سنت و تشیع سراسر استان فردا برگزار می شود.

وی اضافه کرد : هدف از برگزاری این برنامه، توجه ویژه به مسأله وحدت به عنوان یگانه عامل اصلی درخشش جمهوری اسلامی ایران و ثبات آن در منطقه می باشد و هرمزگان به عنوان مظهر این اتحاد در کشور میزبان این رویداد با حضور عالی ترین مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یاد آور شد : استان هرمزگان از ترکیب جمعیتی تقریبا مساوی از لحاظ حضور برادران اهل تسنن و تشیع برخوردار است که در همه برهه های حساس و مهم در کنار هم با اتحاد کامل از کیان و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و حفاظت کرده اند.

درویش نژاد به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد و اذعان داشت : در هفته وحدت در راستای تحقق شعار دولت و ملت ،همدلی و همزبانی ، وزرای کابینه به استان های مختلف با هدف دیدار با برادران اهل تشیع و تسنن و تقویت وحدت ملت و دولت سفر می کنند که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگان خواهد آمد.

وی به برنامه های وزیر در هرمزگان پرداخت و گفت : حضور در همایش وحدت و همدلی مورخ دوشنبه ٧ دی ماه ساعت ١٩ در سالن برق منطقه ای هرمزگان و همچنین دیدار با جمعی از نخبگان حوزه های مختلف استان در صبح سه شنبه ٨ دی ماه  ساعت ٣٠/٩ از مهمترین برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد در هرمزگان می باشد که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

در همایش وحدت و همدلی علاوه بر علما ، روحانیون و برادران اهل تشیع و تسنن اهالی و خانواده فرهنگ و هنر استان و جمعی از اقشار مختلف حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز