با همت و مشارکت مردم نوع دوست؛

کمک هزینه شهریه ۴ هزار دانشجو ی مددجو در هرمزگان پرداخت شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۹:۴۸
کد خبر: ۳۵۴۵۶۲
کمک هزینه شهریه ۴ هزار دانشجو ی مددجو در هرمزگان پرداخت شد
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت : با همت و مشارکت مردم نوع دوست کمک هزینه شهریه 4 هزار دانشجوی مددجو در هرمزگان پرداخت شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، زارعی افزود : این دانشجویان در رشته های پزشکی ، فنی و مهندسی  ، علوم پایه  و سایر علوم دانشگاهی تحصیل می کنند .

وی خاطر نشان کرد : برای هر دانشجو در مقاطع کارشناسی به طور متوسط مبلغ 4 میلیون ریال ، مقطع کارشناسی ارشد مبلغ 5 میلیون ریال و در مقطع دکترا مبلغ 10 میلیون ریال کمک هزینه ی شهریه در هر ترم پرداخت می شود .

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت : به طور متوسط برای هر دانشجو تا اتمام دوره ی تحصیلی  در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مبلغ 40 میلیون ریال و در مقطع دکترا 50 میلیون ریال  کمک هزینه شهریه پرداخت می شود که تمامی این هزینه ها از سوی مشارکت های مردم نوع دوست هرمزگانی و خیران تامین می شود  .

زارعی با اشاره به اهمیت جایگاه تحصیل و علم آموزی در جامعه مددجویی خاطر نشان کرد :  تحصیل در رشته های دانشگاهی به ویژه  در رشته های تحصیلی  که بازار کار بیشتری دارند ؛  زمینه ساز ایجاد اشتغال ، توانمندسازی و در نتیجه خودکفایی مددجویان می شود .

وی عنوان کرد : از ابتدای سال تا کنون مبلغ 11 میلیارد و 345 میلیون و 380 هزار ریال به عنوان کمک هزینه ی شهریه به دانشجویان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در هرمزگان پرداخت شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز