اعلام فراخوان نحستین دوره فرهنکی هنری سوگواره کریمه اهل بیت در بندرعباس

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۸:۲۳
کد خبر: ۳۵۴۹۹۰
اعلام فراخوان نحستین دوره فرهنکی هنری سوگواره کریمه اهل بیت در بندرعباس
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(سلام الله علیها) روستای چاه خرگ بخش تخت بندرعباس از اعلام فراخوان نخستین سوگواره فرهنگی هنری کریمه اهل بیت در بین کانون های مساجد روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از هرمزگان،ام سلمه ریسی پور، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(سلام الله علیها) روستای چاه خرگ بخش تخت  عنوان کرد: نخستین سوگواره شهرستانی کریمه اهل بیت در راستای معرفی شخصیت و سیره حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) با گستره کانون های روستایی شهرستان بندرعباس به میزبانی روستای چاه خرگ برگزار می شود.

وی، عکس، خاطره نویسی، دلنوشته، نقاشی و پیامکی را از رشته های اعلام شده در نخستین فراخوان سوگواره فرهنگی هنری کریمه اهل بیت برشمرد و افزود: حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، حجاب و عفاف، ولایت پذیری از موضوعات این سوگواره است.

ریسی ادامه داد: در بخش عکس، هر عکاس می تواند پنج قطعه عکس مرتبط با موضوعات یاد شده و علاقه مندان در بخش خاطره نویسی نیز خاطرات سفر معنوی به شهر مقدس قم، زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران و همچنین آثار و فواید عفاف و حجاب را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه رشته شعر این سوگواره ویژه رده سنی شش تا 12 سال است، گفت: علاقه مندان در بخش دلنوشته نیز می توانند دلنوشته های خود را در رابطه با شخصیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) ارسال نمایند.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: در بخش پیامکی، نیز عموم مردم می توانند با ارسال جمله ای زیبا در رابطه با کریمه اهل بیت در بخش مسابقات این سوگواره شرکت کنند.

ریسی پور، 26 دی ماه جاری را آخرین فرصت ارسال آثار به بخش مسابقات نخستین سوگواره فرهنگی هنری کریمه اهل بیت عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، نرسیده به سه راه هتل هما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان و یا بخش تخت، روستای چاه خرگ، کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(سلام الله علیها) تحویل دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز