دفاع قاطع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد مدیر کل ارشاد هرمزگان

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۷:۱۳
کد خبر: ۳۵۵۴۶۹
دفاع قاطع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد مدیر کل ارشاد هرمزگان
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با هنرمندان و نخبگان فرهنگی هنری هرمزگان قاطغانه از عملکرد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دفاع و حمایت کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی جنتی در بخشی از سخنان خود از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دفاع و علیرضا درویش نژاد را از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا و مقید به مبانی نظام و بهترین گزینه برای این مسئولیت معرفی کرد .

مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه حمایت از عملکرد فرهنگی هرمزگان گفت : برای جایگاه مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیش از هفت گزینه مطرح بود که پس از مصاحبه های مستمر و دیدار و گفتگو با معاونین، بر روی درویش نژاد  اجماع صورت گرفت.

وی ادامه داد: همه مدیران کل فرهنگ و ارشاد که در سراسر کشور منصوب شده اند افرادی فرهیخته ، دانشمند و آگاه و آشنا به مبانی فرهنگی هستند و هم اکنون نیز اگر اشکالات و نواقصی وجود دارد به خاطر تنگناهایی است که دست به گریبان آن هستیم و نیاز است هنرمندان صبر و تحمل بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در آینده ای نزدیک مشکلات را مرتفع سازیم .

در ادامه دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با هنرمندان و چهره های فرهنگی و هنری استان که حدود چهار ساعت طول کشید ، نمایندگان انجمن ها و طیف های مختلف فرهنگی ، مذهبی، اجتماعی و سیاسی به بیان خواسته ها و دیدگاه های خود پرداختند.

در این نشست هنرمندان و نخبگان فرهنگی و هنری هرمزگان به مواردی همچون توجه بیشتر به مسائل و امور آموزشی و پژوهشی ، احداث موزه هنرهای معاصر، مرکز هرمزگان شناسی ، ثبت و جمع آوری داشته های موسیقیایی و فرهنگ عامه ، افزایش فرهنگسراها و گالری ها ،افزایش اعتبارات قرآنی ، ایجاد تئاتر شهر ، اختصاص اعتبار به فعالیت ها و برنامه های فرهنگی – هنری همچون کنگره شعر و داستان جوان کشور و جشنواره فیلم و عکس و ... را مطرح کردند که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همه موارد پاسخ لازم ارائه دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز