مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان؛

دولت تدبیر و امید و خیرین مصمم به جمع آوری مدارس تخریبی هستند

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۸:۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۵۶۴۵۴
دولت تدبیر و امید و خیرین مصمم به جمع آوری مدارس تخریبی هستند
ماشاءالله قاسمی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه های آموزشی شهرستان بستک گفت : از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ،خیرین و دولت اراده پولادین خود را در جهت جمع آوری مدارس تخریبی به کار گرفته اند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، قاسمی افزود : بزرگترین معضل و مشکل پیش رو ، فضاهای آموزشی تخریبی هستند که 2300 کلاس درس را شامل می شود و قریب 70 هزار دانش آموز در این فضا ها مشغول به تحصیل هستند . برای رفع این مشکل از ابتدای فعالیت دولت بازسازی مدارس تخریبی را دردستور کار قرار داده ایم در اجرای این طرح به تعداد کلاسهایی که خیرین بازسازی می کنند دولت نیز اقدام خواهد کرد .لذا ابتکار نوسازی مدارس هرمزگان با استقبال خیرین مدرسه ساز روبرو شده و تاکنون 90درصد اعتبارات خیری به سمت بازسازی مدارس تخریبی سوق داده شده است .

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با قدردانی از حمایت های استاندار، معاونت عمرانی  و مدیران استان اظهار داشت : خیرین شهرستان بستک 18کلاس درس و اداره کل نوسازی مدارس نیز 18کلاس درس را اجرایی خواهند کرد . که با احتساب سالن امتحانات و اجتماعات و خوابگاه دانش آموزشی مشارکت خیرین 66میلیارد ریال و نوسازی مدارس نیز 35میلیارد ریال  خواهد بود .

قاسمی پروژه های آموزشی بستک را تشریح کرد و گفت : 4واحد آموزشی شش کلاسه به مساحت 1880متر مربع  ، یک واحد آموزشی 12کلاسه به مساحت 1591متر مربع ، خوابگاه دانش آموزی به مساحت 803متر مربع ، سالن امتحانات به مساحت 200متر مربع  ، وتوسعه آموزشگاه عباسیه از جمله پروژه هایی است که با حضور استاندار هرمزگان ،مسئولین استانی و شهرستان عملیات اجرایی آنها آغاز شد .

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در ادامه افزود : از نماینده خیر محمد امین عبادی بخاطر اجرای پروژه های روستای تدروئیه ، و صلاح الدین احمدی ، سید محمد یوسف حسینی نژاد و اسماعیل امینایی به جهت اجرای پروژه های آموزشی در شهربستک تشکر قدردانی می کنم و امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی آخرین فضای آموزشی تخریبی در استان باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز