راهیابی اثر پژوهشگر هرمزگانی به سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۸:۱۸
کد خبر: ۳۵۶۵۳۷
راهیابی اثر پژوهشگر هرمزگانی به سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
پژوهش مجید سرنی زاده تحت عنوان " طراحی فرم برنامه کاری(BP) برای گروه های تئاتری جهت جذب حمایت های دولتی، از هرمزگان به بخش نهایی سمینار پژوهشی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در مرحله اول داوری آثار، ٢٤ پژوهش و پس از داوری نهایی ١٦ اثر توسط داوران مهدی حامد سقائیان، بهروز بختیاری و سعید اسدی برای شرکت در سمینار پژوهشی نقش گروه ها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.

از ١٦ آثار راه یافته به بخش نهایی فقط هشت اثر در سمینار ارائه می شود ما بقی نیز در کتاب مجموعه مقالات این همایش چاپ و منتشر خواهد شد و مقاله مجید سرنی زاده از هرمزگان نیز جزء ٨ مقاله اول جهت ارائه حضوری در سمینار می باشد .

سمینار پژوهشی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری محمد باقر قهرمانی از روز سه شنبه ١٥ دی ماه سال جاری به مدت دو روز در پژوهشکده فرهنگ و هنر برگزار می شود و قطب الدین صادقی ، فرهاد ناظر زاده کرمانی و ... از جمله سخنرانان این سمینار هستند .

گفتنی است : مجید سرنی زاده بیش از این در سال ١٣٩٢ کاندیدای جایزه ناظر زاده کرمانی شده و در کنفرانس های بین المللی چون مطالعات اجرا١٣٩٣ ، کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ ١٣٩٤ مشهد و... حضور داشته است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز