معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم خبر داد:

پخش جاذبه های قشم از برنامه "ایران ما" شبکه یک سیما

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۵۶۹۸۵
پخش جاذبه های قشم از برنامه ایران ما شبکه یک سیما
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از پخش جاذبه های بی نظیر جزیره قشم و هنگام از طریق شبکه یک سیما و در برنامه " ایران ما " خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود کرباسچی با بیان این مطلب گفت: شبکه یک سیما از روز گذشته (13 دی ماه) و به مدت 15 روز از ساعت 9:35 دقیقه صبح و بازپخش آن در ساعت 21:45 به مدت پنج دقیقه جاذبه های جزیره قشم و جزیره هنگام را به مردم معرفی می کند.

وی با اشاره به اینکه به تصویر کشیدن سایت های گردشگری قشم نقش مهمی در معرفی هرچه بهتر این منطقه توریستی دارد، اعلام کرد: 15برنامه پنج دقیقه ای جاذبه های گردشگری قشم توسط فیلم برداران شبکه یک آماده شده و در نخستین روز جلوه های زیبایی از جنگل های دریایی حرا ها به نمایش گذاشته شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار امیدواری کرد که پخش جاذبه های این جزیره با توجه به فراوانی سایت های دیدنی در نقاط مختلف قشم و جزایر هنگام، هرمز و لارک، ادامه داشته باشد.

به گفته کرباسچی، ظرفیت های گردشگری جزیره قشم نه تنها برای مردم کشورمان بلکه باید با هدف کسب حداکثری درآمد های این حوزه به همه مردم علاقمند به جاذبه های گردشگری دنیا معرفی شود.

طولانی ترین غار نمکی جهان، زیباترین جنگل دریایی حرا، خلیج دلفین های هنگام، دره ستاره ها، دره تندیس ها، جزایر ناز، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، سواحل زیبا، ماسه های رنگی هنگام، طیف وسیعی از خاک های رنگی و غار نمکی هرمز، قلعه پرتغالی ها در قشم و هرمز، کوه ها، هوای بهاری جزیره در فصل زمستان، میهمان نوازی مردم خونگرم این منطقه و غذاهای خوشمزه دریایی بخش کوچکی از ظرفیت های فراوان حوزه جذب توریست در این جزیره می باشد.

همه ساله به ویژه در نیمه دوم سال با سرد شدن هوا در نقاط مختلف کشور شاهد ورود چندین میلیون مسافر به جزیره قشم در جنوب ایران هستیم که اوج این سفر ها را در تعطیلات پایان سال و نوروز می توان مشاهده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز